1
Enquiry period
with 17.11.2020 10:36
to 07.12.2020 11:00
2
Bidding period
with 07.12.2020 11:00
to 12.12.2020 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 041 666,67 MDL
Period of clarifications: 17 Nov 2020, 10:36 - 7 Dec 2020, 11:00
Submission of proposals: 7 Dec 2020, 11:00 - 12 Dec 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Adrian Andrievschi
Contact phone
022 26 25 36
Purchase data
Date created
17 Nov 2020, 10:36
Date modified
2 Dec 2020, 14:38
Achizitii.md ID
21030819
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.docx
Bidding Documents
17.11.20 10:36
duae.doc
Bidding Documents
17.11.20 10:36
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Bidding Documents
17.11.20 10:36
anunț de participare.docx
Bidding Documents
17.11.20 10:36
Date:
2 Dec 2020, 14:38
Question's name:
Clarificare cu privire la modificarea informației
Question:
Solicităm modificarea informației la compartimentul Pază tehnică, inclusiv deservirea Sistemului antiincendiar și antiefracție, precum și a Standartelor de referință, din Anunțul de participare privind achiziționarea Servicii pază și deservire tehnică a Sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01 .2021 - 31.12.2021 enunțat prin procedura de achiziție Licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1605601735310. În Specificația tehnică descrisă și standardele de referință din tabela Anunțului de participare nu este o claritate privitor la delimitarea obiectivelor și utilajului tehnic instalat la fiecare etaj, birou, incăpere, etc., iar numerotarea unică a obiectivelor și utilajului complică pregătirea ofertelor pe loturi. Prin urmare, solicităm să fie expuse separat numerotarea incăperilor cu indicarea utilajelor instalate pentru fiecare obiectiv in parte, inclusiv și pentru fiecare etaj. Subsecvent, solicităm informații referitor la apartenența utilajului tehnic existent la obiective și anume: utilajul care se află la balanța contabilă a ofertantului și utilajul agentului economic care a prestat anterior servicii de pază tehnică, în scopul prezentării calitative a ofertei de participare.
Answer (2 Dec 2020, 14:53):
Procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD- 1605601735310 privind achiziționarea serviciilor de pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021, se desfășoară conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și cadrului secundar de reglementare a achizițiilor publice. Astfel, în scopul achiziționării ”Serviciilor de pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021”, a fost elaborată de către grupul de lucru documentația de atribuire, care include documentația standard, anunțul de participare și caietul de sarcini, conform cadrului normativ în domeniul achizițiilor publice. Cerințele privind exigentele tehnice și calitatea serviciilor impuse de autoritatea contractantă în documentația de atribuire au fost stabilite reieșind din prevederile art. 37 din Legea nr.131/2015 și din specificul activității Ministerului. Totodată, menționăm că totalitatea utilajelor și echipamentelor pentru paza tehnică este menționată în specificațiile tehnice și se află la balanța ministerului. Conform celor expuse, grupul de lucru pentru achiziții consideră inoportun modificarea informațiilor ce se conțin în documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.