1
Enquiry period
with 09.11.2020 16:31
to 01.12.2020 09:30
2
Bidding period
with 01.12.2020 09:30
to 15.12.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 16 305 174,90 MDL
Period of clarifications: 9 Nov 2020, 16:31 - 1 Dec 2020, 9:30
Submission of proposals: 1 Dec 2020, 9:30 - 15 Dec 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Evaluarea conform criteriilor.
Criteriul de evaluare - maximull Kkal propuse de către operatorii economici participanți Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din institutiei nominalizate pentru perioada de studii 01.01.2021-31.12.2021
Prețuri și necesitatea Conform specificației tehnice și de preț (se anexează).
Nota obligatoriu:Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceului Teoretic ”Iulia Hașdeu” OPERATORUL ECONOMIC este necesar să despună de Cantina în apropiere de două sedii a instituției (100-800m). Liceul ”Iulia Haşdeu” dislocat : str. Pandurilor, 66; și str. Titulescu, 18
Prezența în ștate de personal Lucrător medical (pentru cantină).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
9 Nov 2020, 16:19
Date modified
9 Nov 2020, 16:31
Estimated value (without VAT)
16 305 174,90 MDL
Achizitii.md ID
21030469
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
1 Jan 2021 16:31 - 30 Dec 2021 16:31
List of positions
1)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitare subordonate DETS Botanica pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 21.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_0.doc
Bidding Documents
9.11.20 16:31
doc.standart alimentarea 2021 (1).docx
Bidding Documents
9.11.20 16:31

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ISAP"Bucuria-el

Normalized price: 16 305 174,90 MDL
Status: Winner
Reason: corespunderea cerințelor CS
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications