1
Enquiry period
with 09.11.2020 15:21
to 16.11.2020 10:00
2
Bidding period
with 16.11.2020 10:00
to 20.11.2020 10:00
3
Auction
with 23.11.2020 14:00
to 23.11.2020 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 720 000 MDL
Period of clarifications: 9 Nov 2020, 15:21 - 16 Nov 2020, 10:00
Submission of proposals: 16 Nov 2020, 10:00 - 20 Nov 2020, 10:00
Auction start date: 23 Nov 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

servicii pază p/u anul 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Cristin Bujor
Contact phone
022 857-238
Purchase data
Date created
9 Nov 2020, 12:05
Date modified
9 Nov 2020, 15:21
Estimated value (without VAT)
720 000 MDL
The minimum downward of the price
21 600 MDL
Achizitii.md ID
21030430
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Contract period
1 Jan 2021 12:13 - 30 Dec 2021 12:13
List of positions
1)
Title
Paza tehnică: 1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00; 2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore, 6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore; 8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 10. Cabinetul nr.12(juristului) et.2 Administrație de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore. 11. Buton de alarmă: secția internare 24ore 12. Buton de alarmă: secția 12 24ore CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 365.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Title
Paza fizică: 1. Postul I - a câte 2 gardieni, grupă mobilă, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore. 2. Postul II - a câte 2 gardieni, grupe mobile, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore. 3. Post III – 2 gardieni, grupe mubile, de luni pînă vineri de la 7:00 pînă la ora 19:00, zilele de odihnă și sărbători libere. 4. Postul IV - 1 gardieni(staționar), cu regim de lucru de luni până vineri de la ora 7:00 până la ora 16:30, zilele de odihnă și sărbători libere. CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 365.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
Documents of the procurement procedure
caiet_de_sarcini.docx
Technical Specifications
9.11.20 15:21
duae.doc
Bidding Documents
9.11.20 15:21
contract_model.doc
Draft contract - special conditions
9.11.20 15:21
documentatia_standard_cop.docx
Bidding Documents
9.11.20 15:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Alfin-Protect

Normalized price: 700 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde criteriilor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ARSENAL

Normalized price: 790 020 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

„Bercut-Grup”

Normalized price: 936 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications