Status Cancelled
Estimated value without VAT 25 000 MDL
Period of clarifications: 3 Nov 2020, 16:00 - 13 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals: 13 Nov 2020, 9:00 - 17 Nov 2020, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Garanția pentru echipamentele XEROX WorkCentre 5335 – 48 unități, WorkCentre3615 – 2 unități pentru anul 2021;
Transportul multifuncționalelor care necesită reparație de la beneficiar la centrul de service autorizat al agentului economic.
Înlocuirea echipamentului în cazul în care nu se poate remedia defecțiunea, cu un echipament cu caracteristici similare pentru perioada depanării defecțiunilor în decurs de 2 zile lucrătoare.
Includerea în contract a penalității de 1% pentru fiecare zi de întârziere în remedierea defectelor ce intră în garanție, dacă aceasta remediere depășește două zile lucrătoare, dar nu mai mult de 10% din suma totală a garanției extinse.
Materialele consumabile și piesele de schimb cu durată de viață limitată (ex: toner, developer, fotoreceptori, role, curele, lămpi) fac parte a obiectul garanției extinse.
Garanția extinsă nu acoperă operațiunile de întreținere/profilaxie.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Șargu-Rusu
Contact phone
022823393
Purchase data
Date created
3 Nov 2020, 15:18
Date modified
16 Nov 2020, 17:01
Estimated value (without VAT)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21030205
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Contract period
19 Nov 2020 15:39 - 31 Dec 2020 15:52
List of positions
1)
Title
Garanție 12 luni CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE word
3.11.20 16:00
documentatia_standard.doc.docx
Bidding Documents
Documentația Standard word
3.11.20 16:00
fișa de date.pdf fișa de date.pdf
Bidding Documents
FDA pdf
3.11.20 16:00
fișa de date.docx
Bidding Documents
FDA word
3.11.20 16:00
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare pdf
3.11.20 16:52
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications