Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
30.10.2020 15:38
to 02.11.2020 09:00
to 02.11.2020 09:00
2
Bidding period
with
02.11.2020 09:00
to 05.11.2020 10:00
to 05.11.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
64 680 MDL
Period of clarifications:
30 Oct 2020, 15:38 - 2 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals:
2 Nov 2020, 9:00 - 5 Nov 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
conform caietului de sarcini..
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Oct 2020, 15:38
Date modified
30 Oct 2020, 15:38
Achizitii.md ID
21030090
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Dulap pentru haine și încălțămintea copiilor cu 5 locuri IET 49
Budget: 27180.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Dulap pentru păstrarea inventarului moale IET nr.106
Budget: 7500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK