Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.10.2020 10:06
to 09.11.2020 09:00
to 09.11.2020 09:00
2
Bidding period
with
09.11.2020 09:00
to 19.11.2020 08:00
to 19.11.2020 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 877 107 MDL
Period of clarifications:
29 Oct 2020, 10:06 - 9 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals:
9 Nov 2020, 9:00 - 19 Nov 2020, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare (Cantina, bufet) 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
29 Oct 2020, 10:06
Date modified
30 Oct 2020, 10:02
Achizitii.md ID
21030022
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 22 - 18. Mazăre verde calitatea superioară [masa boabelor ]
Budget: 2000.0 MDL
Active
Lot nr. 25 - 66. Băuturi fierbinți și consumabile
Budget: 96500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 57 - 54. Pesmeți cu stafide, pentru supa din paine sura si albă
Budget: 2100.0 MDL
Active
Lot nr. 65 - 58. Biscuiți de porumb, cereale,,Moldovenesti,, zi si noapte
Budget: 26000.0 MDL
Active
Date:
29 Oct 2020, 12:45
Question's name:
Propunere
Question:
Va salutam. Venim cu propunerea sa revedeti perioada de livrare, reiesind din faptul unei instabilitati eminente. Este imprevizibil a face un pronostic pentru mai mult de 1 luna, nu tocmai pentru un an. La fel va sugeram sa alcatuiti loturile din mai multe produse (legume, fructe etc.)
Answer (29 Oct 2020, 13:12):
Și noi vă salutăm. Vă comunicăm că cerințele au fost înaintate de către persoana responsabilă în domeniul alimentar, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților, acestea fiind întocmite conform necesităților IMSP IMU întru asigurarea instituției cu produsele alimentare în termenul stabilit în documentație.
Date:
29 Oct 2020, 13:26
Question's name:
clarificari la loturi
Question:
Clasificati produsele dupa categorii legume,fructe,bacanie, carne etc fiindca fiecare participare la lot necesita achitare,micsorati prin grupare numarul de loturi
Answer (29 Oct 2020, 13:36):
vă aducem la cunoștință că cerințele au fost intocmite conform necesităților IMSP IMU, oferind oricărui ofertant accesul egal și liber la procedura de atribuire ce nu ar restrânge concurenta între operatorii economici,
Date:
29 Oct 2020, 13:28
Question's name:
clarificari la loturi
Question:
ati publicat 70 loturi asata costa bani
Answer (29 Oct 2020, 13:42):
Instituția are nevoie de produse alimentare pentru anul 2021. Nu putem anula procedura din motiv că sunt 70 loturi sau să facem 2 loturi pentru cele 165 poziții publicate. Au fost comasate cât se poate de posibil. O zi frumoassă
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK