Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
26 000 MDL
Period of clarifications:
28 Oct 2020, 14:39 - 18 Nov 2020, 0:00
Submission of proposals:
18 Nov 2020, 0:00 - 23 Nov 2020, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea echipamentelor informatice pentru Centrele de plasament care sunt subdiviziuni structurale ale Direcției Municipale Protecției Drepturilor Copilului
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Au avut loc schimbari de bunuri solicitate si suma respectiv trebu de modificat
Date of cancellation
31 Oct 2020, 8:14
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Oct 2020, 14:39
Date modified
31 Oct 2020, 8:14
Achizitii.md ID
21029976
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Date:
28 Oct 2020, 16:39
Question's name:
Corectari in Anuntul de participare
Question:
Buna ziua.
1) Rugam sa corectati Anuntul de participare si sa indicati numarul exact de bucati solicitate.
2) Aceasta procedura cu valoarea estimativa de 26 000 lei se claseaza in categoria de achizitii de costuri mici. Pentru un asemenea concurs ati solicitat prea multe documente! (Nici pentru unele Licitatii Deschise de milioane nu se cer atitea!) In plus solicitati si garantie bancara pentru care nici nu ati indicat procentul solicitat! Garantia de 1% ar constitui 260 lei sau si mai putin. Asta e o siguranta puternica?! Dar pentru a constitui o scrisoare de garantie bancara, operatorul economic achita la banca 250 lei. Credeti ca cineva va depune un asemenea pachet de documente?!
Solicitam sa diminuati la maxim numarul documentelor cerute si sa eliminati garantia bancara
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK