Public procurement
21029743
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Reparații capitale a sediului ANP, etajele IV și V, în scopul creării Centrului unic de monitorizare a SP (repetat)
1
Enquiry period
with 22.10.2020 14:48
to 26.10.2020 10:00
to 26.10.2020 10:00
2
Bidding period
with 26.10.2020 10:00
to 29.10.2020 10:00
to 29.10.2020 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
197 500 MDL
Period of clarifications:
22 Oct 2020, 14:48 - 26 Oct 2020, 10:00
Submission of proposals:
26 Oct 2020, 10:00 - 29 Oct 2020, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Etapele proiectului:
- Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal);
- Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor);
- Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare;
- Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V);
- Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat);
- Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat;
- Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție".
Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume:
- Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare;
- Tehnologia;
- Rezistența;
- Rețele inginerești interioare:
- încălzire și ventilare;
- alimentarea cu apă și canalizare;
- echipament electric;
- telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video;
- semnalizare anti-incendiară;
- rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție);
- sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune;
- Protecția mediului;
- Proiectul de execuție a lucrărilor;
- Memoriu explicativ;
Devizul de cheltuieli
elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta;
Expertizarea documentației de proiect și deviz.
- Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal);
- Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor);
- Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare;
- Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V);
- Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat);
- Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat;
- Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție".
Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume:
- Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare;
- Tehnologia;
- Rezistența;
- Rețele inginerești interioare:
- încălzire și ventilare;
- alimentarea cu apă și canalizare;
- echipament electric;
- telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video;
- semnalizare anti-incendiară;
- rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție);
- sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune;
- Protecția mediului;
- Proiectul de execuție a lucrărilor;
- Memoriu explicativ;
Devizul de cheltuieli
elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta;
Expertizarea documentației de proiect și deviz.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Oct 2020, 13:28
Date modified
22 Oct 2020, 14:48
Estimated value (without VAT)
197 500 MDL
Achizitii.md ID
21029743
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Contract period
31 Oct 2020 13:23 - 31 Dec 2020 13:23
List of positions
1)
Title
Etapele proiectului: - Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal); - Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor); - Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare; - Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V); - Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat); - Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat; - Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție". Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume: - Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare; - Tehnologia; - Rezistența; - Rețele inginerești interioare: - încălzire și ventilare; - alimentarea cu apă și canalizare; - echipament electric; - telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video; - semnalizare anti-incendiară; - rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție); - sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune; - Protecția mediului; - Proiectul de execuție a lucrărilor; - Memoriu explicativ; Devizul de cheltuieli elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta; Expertizarea documentației de proiect și deviz.
CPV: 71200000-0 - Architectural and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Complet
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
GEOCONSTRUCT
Normalized price:
175 000 MDL
Status:
Winner
Operatorul economic întrunește cerințele solicitate de către autoritatea contractantă.
02.11.20 13:16
Reason: Operatorul economic întrunește cerințele solicitate de către autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:20
Opening date:
29.10.20 10:00
certif lipsa datorii.semnat.pdf
certif lipsa datorii.semnat.pdf
ID: 1b0a8f4e-24ed-4e49-b716-f4265f309d4d
Documents of submission
Date of download:
29.10.20 08:48
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:13
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:36
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:01
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:35
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:19
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:01
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:11
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:35
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:17
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:02
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:35
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:03
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:03
Opening date:
29.10.20 10:00
cert garabovschi m.semnat.pdf
cert garabovschi m.semnat.pdf
ID: 78c0dbc4-c785-4ca2-b8d5-d89f2ad45656
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:19
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:02
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:02
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:56
Opening date:
29.10.20 10:00
sit finan. 2019 geoconstr.semnat.pdf
sit finan. 2019 geoconstr.semnat.pdf
ID: 91c011dd-dfee-4706-9849-8b1b4bdf2291
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:14
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:16
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:18
Opening date:
29.10.20 10:00
facturi balti 2019.semnat.pdf
facturi balti 2019.semnat.pdf
ID: af33c846-ab82-4381-8ec5-e5ea8a6d4836
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:15
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:01
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:35
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:36
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:19
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:36
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 17:35
Opening date:
29.10.20 10:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: fc388fe2-4230-4497-bdeb-11cf866eeb85
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:19
Opening date:
29.10.20 10:00
Documents of submission
Date of download:
28.10.20 20:20
Opening date:
29.10.20 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK