Status Cancelled
Estimated value without VAT 672 500 MDL
Period of clarifications: 22 Oct 2020, 10:37 - 1 Nov 2020, 10:00
Submission of proposals: 1 Nov 2020, 10:00 - 20 Nov 2020, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de extindere a termenului de garanție a subsistemului de echipamente DELL, Hitachi și HPE

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru decide de a fi anulată procedura dată de achiziție:
- în temeiul art 71 alin. (1), lit. c) pentru Lotul 1 - oferta depusă nu a fost elaborată în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de achiziție;
- în temeiul art. 71 alin. (1), lit. d) pentru Lotul 2 - a fost depusă ofertă neadecvată, inacceptabilă și neconformă, inclusiv - valoarea inclusă în propunerea financiară depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Totodată, grupul de lucru pentru achiziții decide de a iniția procedura de achiziție în mod repetat.
Date of cancellation
1 Dec 2020, 15:59
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bătrînu
Contact phone
022822528
Purchase data
Date created
22 Oct 2020, 10:37
Date modified
1 Dec 2020, 15:59
Achizitii.md ID
21029708
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.