1
Enquiry period
with 13.10.2020 11:40
to 18.11.2020 13:10
2
Bidding period
with 18.11.2020 13:10
to 21.11.2020 15:10
3
Auction
with 23.11.2020 14:00
to 23.11.2020 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 000 000 MDL
Period of clarifications: 13 Oct 2020, 11:40 - 18 Nov 2020, 13:10
Submission of proposals: 18 Nov 2020, 13:10 - 21 Nov 2020, 15:10

Supplier technical support:

(+373) 79999801

lucrări de reparație și reconstrucția parțială a etajului 1

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Viorel Pocriciuc
Contact phone
+37322438237; +37360740772
Purchase data
Date created
13 Oct 2020, 11:40
Date modified
28 Oct 2020, 13:05
Achizitii.md ID
21029327
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - lucrări de reparație
Budget: 7000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
3_ gaze medicale.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
anunț de participare.docx
Bidding Documents
13.10.20 11:40
1_solutii arhitecturale.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
2_retele de apa si canalizare.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
anunț.pdf anunț.pdf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
7_semnalizare si comunicatii.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
8_semnalizare antiincendiu.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
documentatie standard.doc
Bidding Documents
13.10.20 11:40
duae_nou.doc
Bidding Documents
13.10.20 11:40
4_incalzire si ventilare.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
6_iluminat electric.echipament de forta.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
5_iluminat electric interior.rtf
Bidding Documents
13.10.20 11:40
Date:
28 Oct 2020, 13:05
Question's name:
anunt de participare
Question:
punctul 13 Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant, de resurse creditare sau alte mijloace financiare, degeaba lati inclus. O sa aveti contestatii pe acest punct. Cum o sa evoluati, fara sa indicati clar criteriul dat? Sau dupa cum va va conveni? Daca cistiga firma care trebuie nu o cereti iar daca va fi pe 1 loc firma care nu sa inteles cu voi se poate de solicitat si inca cu cerinte aberante?
Answer (28 Oct 2020, 13:54):
Stimate OE, platforma MTender este destinată pentru petrecerea procedurilor de achiziții cu maximă transparență iar compartimentul clarificări este destinat pentru a răpunde participanților la întrebările adresate pe marginea procedurii și nu pentru diferite acuzații neprobate. Autoritatea contractantă consideră învinuirile aduse de către DVS ca nefondate ce denigrează imaginea instituției. Reieșind din situația creată Vă informăm că IMSP SCM Sfănta Treime se va adresa deținătorului platformei cu scopul identificării respectivului operator economic cu atragerea ulterioară a acestuia într-un litigiu pe marginea acuzațiilor aduse.
Date:
28 Oct 2020, 22:35
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. La devizul nr. 1 ,,Solutii arhitecturale,, poz. 26,27,28 ati solicitat usi glisante cu deschidere automata. Intrebarea mea este: utilajul pentru deschiderea uselor il includem in resurse, sau in costul vitrliilor? sau ar trebui de introdus o pozitie nouă in deviz cu aceste mecanisme de deschidere automata?
Answer (29 Oct 2020, 10:26):
Buna ziua, În devizul nr. 1 ”Solutii arhitecturale”, la poz. 26, 27, 28, costul utilajului pentru deschiderea automată a ușilor glisante urmează a fi inclus în costul vitraliilor.
Date:
29 Oct 2020, 13:20
Question's name:
anunt de participare
Question:
perioada de garantie nu vi se pare exagerata? de ce nu 100 de ani?
Answer (29 Oct 2020, 13:28):
Buna ziua, dacă aveți așa posibilitate suntem de acord
Date:
29 Oct 2020, 13:24
Question's name:
anunt de participare
Question:
cerinte adecvate indicati. pe putine materiale de la producator este asa garantie.
Answer (29 Oct 2020, 13:31):
vă mulțumim pentru informație
Date:
29 Oct 2020, 13:26
Question's name:
anunt de participare
Question:
si asa lucrari in patru lui putin probabil se vor executa. o sa verificam dupa desemnarea cistigatorului cum se executa lucrarile in 4 luni maximum si minimum in cite luni real. pentru ASA CUM ATI MENTIONAT sa va atragem ulterior într-un litigiu pe marginea cerintelor dumneavoastra.
Answer (29 Oct 2020, 13:32):
.........
Date:
5 Nov 2020, 17:33
Question's name:
Proiectul de executie
Question:
Buna ziua, Piublicati, va rog, proiectul de executie, sau minimum plansele cu tamplarie (usi), deoarece in caietul de sarcini nu contine descrierea si face referinta la proiectul de executie.
Answer (6 Nov 2020, 07:50):
Buna ziua, vă puteți apropia la instituție de către in ginerul șef
Date:
6 Nov 2020, 12:32
Question's name:
Proiectul de execuție
Question:
Re: Buna ziua, vă puteți apropia la instituție de către in ginerul șef. Ne-am apropiat de inginerul:sef. Am văzut proiectul. Sunt foarte mari neconcordante intre caietul de sarcini și proiectul de execuție. Nu e clar cum sa facem oferta pentru uși. Toți ofertanții sunt puși în situația data. De exemplu usa U2. In proiect este indicata usa medicla CPL (usa din masa plastica), iar în descriere este indicata usa din otel zincat vopsit cu cutie care cuprinde peretele (охватывающее). Nu este indicata lățimea cutiei, usile trebuie sa fie cu deschidere automatizata din ambele părți si cu protecție radiologica X-RAY, si prag ascuns. In caietul de sarcini nu sunt indicate aceste caracteristici. Este indicata Usa intr-un canat cu profil de aluminiu cu sticla (1400x2000). Astfel de uși intr-un canat nu exista. Deci se bat cap în cap descrierea din caietul de sarcini cu descrierea din proiect. Dacă facem conform caietului de sarcini, prețul va fi X. Conform proiectului- prețul poate fi pana la 10X. Este risc mare ca va fi contestație si din partea ofertanților care vor face oferta conform proiectului și din partea ofertanților care fac oferta conform caietului de sarcini. Conform experientei, astfel de licitatii se anulează de către ANSC, in caz dacă sunt contestate. Dar cea mai mare problema va fi in proces de realizare, ca caietul de sarcini, care este parte componenta a contractului nu va corespunde cu proiectul. Va rugam sa prezentați o descriere actualizata, care sa corespunda cu cerințele beneficiarului si sa fie utilizata de către toți ofertanții.
Answer (6 Nov 2020, 13:00):
Buna ziua, stimate operator economic, înțelegem că poate nu totul este perfect inclusiv și unile momente ce le descrieți, însă licitația a fost publicată pe platformă la data de 13.10.2020, ați avut timp necesar ca să interveniți cu careva clarificări pentru ajustarea anumitori poziții. DVS solicitați niște acțiuni la data de 06.11.2020, cînd practic au mai rămas doar cîteva ore pînă la perioada de depunere a ofertelor. Ne pare rău, dar reieșind din termenii restrînși pentru valorificarea mijloacelor bănești acordate de către fondator instituției, careva schmbări nu vor fi operate.
Date:
6 Nov 2020, 13:40
Question's name:
Re: Proiectul de executie
Question:
Acest raspuns contravine HG 638/2020. art. 12. Operatorul economic are dreptul să solicite autorității contractante clarificări pe marginea documentației de atribuire. La orice solicitare de acest fel, autoritatea contractantă răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități și cât mai repede posibil, conform art. 35 din Legea nr. 131/2015. Art 33, alin 4). (4) În procesul de comunicare, autoritatea contractantă nu va discrimina niciun operator economic în legătură cu informaţiile comunicate, iar documentaţia de atribuire va fi pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici în acelaşi volum şi cu un conţinut identic. Termenul de obtinere a clarificarilor este 09.11.2020. Art. 19, alin (7) al legii Nr. 131/2015. Dacă după publicarea anunțului de participare, dar înainte de expirarea termenului-limită de depunere a ofertelor, apare necesitatea de corectare a acestuia, anunțul corectat va fi publicat în aceleaşi mijloace de informare în masă şi va avea aceeaşi valoare ca şi anunțul original. În acest caz, autoritatea contractantă va prelungi termenul de depunere a ofertelor pentru a permite potenţialilor ofertanţi să efectueze modificările necesare. În cazul în care, indiferent de motiv, caietul de sarcini şi documentele sau informaţiile suplimentare, deşi solicitate în timp util, nu au fost furnizate sau au fost furnizate incomplet în termenele stabilite de prezenta lege ori în cazul în care ofertele nu pot fi formulate decît în urma unei vizite la faţa locului sau după consultarea pe loc a unor documente anexate la caietul de sarcini, autoritatea contractantă va prelungi termenul de depunere a ofertelor astfel încît toţi operatorii economici interesaţi să poată avea acces la toate informaţiile necesare pentru formularea ofertelor. Va rugam, sa respectati legislatia in vigoare, si sa raspundeti clar la intrebarile de mai sus.
Answer (6 Nov 2020, 14:39):
.....
Date:
6 Nov 2020, 13:54
Question's name:
Re: Proiect de executie
Question:
Va rugam sa prezentati clarificari la intrebarea de mai sus privind usile si sa prelungiti termenul pentru clarificari si de depunere a ofertelor, conf. Art. 19 alin (7) al legii nr. 131/2015.
Answer (6 Nov 2020, 14:39):
.......
Date:
6 Nov 2020, 14:55
Question's name:
Re: proiect de executie
Question:
Din cauza arogantei dvs. si faptului ca inclacati legislația cu privire la achiziții publice, suntem nevoiți sa contestam documentația de atribuire la ANSC, iar termenul de depunere a ofertelor va fi prelungit pana la obținerea unui răspuns de la ANSC.
Answer (6 Nov 2020, 16:21):
operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini
Date:
6 Nov 2020, 15:19
Question's name:
autoritatea contractanta
Question:
Etapele în care operatorul economic poate depune contestație (exemple): 1. În perioada premergătoare deschiderii ofertelor pentru procedură de achiziție publică A. Caracteristicile tehnice/mărci comerciale specifice B. Criteriile de clarificare și cerințe restrictive C. Criteriile de atribuire; D. Lipsa unui răspuns clar/complet din partea AC la clarificările cu privire la documentația de atribuire E. Nedivizarea achiziției pe loturi N.B.: OE are dreptul de a solicita clarificări pe marginea documentației de atribuire de la AC, înainte de depunerea contestației
Answer (6 Nov 2020, 16:22):
operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini
Date:
6 Nov 2020, 15:23
Question's name:
autoritatea contractanta
Question:
Aici ei is ca pe alta planeta, cu incalcari enorm de mari. Se pare ca special fac devize eronate apoi opereaza modificari (asa cum le place). Sa vina CNA sa vada ce fac ei. Sa ridice documentatia la licitatiile precedente si sa verifice modificarile
Answer (6 Nov 2020, 16:22):
operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini
Date:
9 Nov 2020, 08:54
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Gosime pentru linolium medical la pardosele
Answer (9 Nov 2020, 09:01):
.....
Date:
9 Nov 2020, 08:57
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Nu este real grosimea sapei din ciment de 1 cm
Answer (9 Nov 2020, 09:02):
.....
Date:
9 Nov 2020, 08:59
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
buna ziua ceasuri de perete model? tip? parametri?
Answer (9 Nov 2020, 09:02):
......
Date:
9 Nov 2020, 11:06
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
источник бесперебойного питания la lucrarile electrice pentru cite ore este necesar sa fie
Answer (9 Nov 2020, 14:32):
Echpament electric de forță urmează să aibă capacitatea de 1 oră
Date:
10 Nov 2020, 14:40
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Caietul de sarcini Iluminat electric interior poz. 71 unitatea de masura 100buc cantitatea 0,16 la utilaje poz. 141 ar trebui sa fie 16 dar este indicat 160buc, analogic poz. 72 unitatea de masura 100buc cantitatea 0,015 la utilaje poz. 142 ar trebui sa fie 1,5 dar este indicat 15buc Verificati va rog si corectati erorile
Answer (10 Nov 2020, 16:37):
La poziția 71 urmează a fi indicată cifra – 1,6 La poziția 72 urmează a fi cifra – 0,15
Date:
11 Nov 2020, 08:46
Question's name:
Proiectul de executie
Question:
...........
Answer (11 Nov 2020, 08:48):
.........
Date:
11 Nov 2020, 08:58
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Deviz incalzire si ventilare, poz 20, 21, 22 montarea canalelor de ventilare, indicati va rog norma pentru resursele cu valoarea 0 "zero": dispozitiv clapeta, fixari , plase in rame, suber, capac hidrometric. Va multumesc.
Answer (11 Nov 2020, 08:59):
.......
Date:
11 Nov 2020, 08:58
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Deviz solutii arhitecturale, poz. 59 se toarna 111,7 m2 de sapa dap poz. 61 se placheaza cu placi doar 65.37 m2, verificati va rog volumele date ar trebuie sa fie tot 111.7m2 de placaj.
Answer (11 Nov 2020, 08:59):
......
Date:
11 Nov 2020, 08:59
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Apa si canalizare p.46 se cere stingator dar se foloseste noema de la hidrant, in resurse aceasta pozitie da urmatoarele resurse: hidrant, garnitura rama pentru hidrant, geam tras, furtun pentru hidrant, pentru montarea stingatoarelor nu sunt necesare aceste resurse, spuneti va rog care din ele se folosesc si care nu deoarece in valoare au o semnificatie importanta.
Answer (11 Nov 2020, 08:59):
......
Date:
11 Nov 2020, 08:59
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Iluminat de forta poz 51 montarea se da 50 mm, poz 52 material (cablu) pentru poz 51- 20m verificata va rog volumele.
Answer (11 Nov 2020, 08:59):
......
Date:
11 Nov 2020, 08:59
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
222222222222
Answer (11 Nov 2020, 09:00):
.........
Date:
11 Nov 2020, 09:00
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
....................
Answer (11 Nov 2020, 09:00):
..................
Date:
11 Nov 2020, 09:00
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
eqw
Answer (11 Nov 2020, 09:02):
............
Date:
11 Nov 2020, 09:01
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
.......................
Answer (11 Nov 2020, 09:02):
...................
Date:
11 Nov 2020, 09:01
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
......................
Answer (11 Nov 2020, 09:03):
.....
Date:
11 Nov 2020, 09:01
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
...............
Answer (11 Nov 2020, 09:04):
........
Date:
11 Nov 2020, 09:01
Question's name:
Tamplaria
Question:
Cum sa facem oferta pentru uși conform caietului de sarcini sau conform proiectului. Trebuie sa fie clar la toti participantii deoarece preturile la aceste pozitii nu vor fi comparabile. Mai mult ca atit datele din proiect nu au fost publicate deaceia e necesar un raspuns promt din paretea AC altfel procedura va trezi multe intrebari?
Answer (16 Nov 2020, 13:10):
.......
Date:
11 Nov 2020, 09:01
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
...............
Answer (11 Nov 2020, 09:04):
............
Date:
16 Nov 2020, 15:08
Question's name:
caietul de sarcina
Question:
de ce nu scrie nimeni contestatie? doar vorbe
Answer (16 Nov 2020, 15:35):
......,....
Date:
17 Nov 2020, 10:55
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Cum facem oferta pentru uși conform caietului de sarcini sau conform proiectului. Va fi o precizare sau nu.
Answer (17 Nov 2020, 11:52):
conform caiet de sarcini
Date:
17 Nov 2020, 11:45
Question's name:
caietul de sarcina
Question:
oferta pentru uși conform fanteziilor se face la autoritatea data
Answer (17 Nov 2020, 11:53):
conform caiet de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.