Public procurement
21029190
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
1
Enquiry period
with 08.10.2020 13:17
to 16.10.2020 13:30
to 16.10.2020 13:30
2
Bidding period
with 16.10.2020 13:30
to 26.10.2020 14:00
to 26.10.2020 14:00
3
Auction
with 27.10.2020 14:00
to 27.10.2020 14:09
to 27.10.2020 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
310 555 MDL
Period of clarifications:
8 Oct 2020, 13:17 - 16 Oct 2020, 13:30
Submission of proposals:
16 Oct 2020, 13:30 - 26 Oct 2020, 14:00
Auction start date:
27 Oct 2020, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Tip: Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua de transport date
Licențierea: Modelul de licențiere pentru soluția oferită va fi de tip perpetual sau subscriere. Totodată, modelul de licențiere oferit va permite ulterior extinderea atât a capacităților de performanță cât și de funcționalitate.
Soluția trebuie să asigure distribuția automată a sarcinilor în funcție de nivelul de încărcare a serviciilor importante utilizate în BNM. Totodată această soluție va permite redirecționarea automată a solicitărilor utilizatorilor către resursele de rezervă în cazul indisponibilității unora.
Cerințe generale față de soluție:
1. Soluția trebuie să fie propusă ca un Appliance Virtual, compatibilă cu platformele virtuale VMware și Citrix;
2. Soluția trebuie să consiste din 2 mașini virtuale configurate în regim de disponibilitate înaltă (HA);
3. Soluția trebuie să fie scalabilă;
4. Soluția trebuie să asigure minimum o performanță de procesare de 200Mbps;
5. Soluția trebuie să suporte rute statice;
6. Soluția trebuie să suporte NAT și Reverse NAT;
7. Soluția trebuie să suporte tehnologia link aggregation;
8. Soluția trebuie să suporte balansarea traficului de rețea în regim Transparent și Proxy;
9. Soluția trebuie să ofere posibilitatea integrării cu mai multe subrețele;
10. Soluția trebuie să suporte balansarea încărcăturii de rețea la nivelele Layer 4 – Layer 7 a modelului de referință OSI;
11. Soluția trebuie să suporte cel puțin următoarele metodologii de balansare a încărcăturii:
11.1. Round-Robin - distribuirea încărcăturii prin rotație, indiferent de sarcină;
11.2. Least Connections - distribuirea încărcăturii către destinația care deservește cel mai puține conexiuni;
11.3. Least Response Time – distribuirea încărcăturii către destinația cu cel mai mic timp mediu de răspuns;
11.4. Least Bandwith – distribuirea încărcăturii către destinația ce operează cel mai puțin trafic;
11.5. Least Packets – distribuirea încărcăturii către destinția care operează cel mai mic număr de pachete pe secundă
11.6. Politici definite de utilizator pe bază de URL, Domen, Sursă, Destinație, Server Application State Protocol (SASP), etc.
12. Soluția trebuie să suporte mai multe opțiuni de monitorizare a serverului, serviciului – ICMP, TCP, HTTP, HTTPS, etc.
13. Soluția trebuie să suporte mai multe monitoare pe un singur server cu diferite priorități;
14. Soluția trebuie să suporte opțiunea X-Forward options;
15. Soluția trebuie să suporte minim următoarele protocoale: TCP, UDP, FTP, HTTP, HTTPS, DNS, SIP(over UDP), RTSP, RADIUS, SQL, RDP, SMTP
16. Soluția trebuie să suporte redirecționarea conexiunilor bazate pe sursă, destinație, sesiune;
17. Soluția trebuie să accepte SSL offload pe Load Balancer;
18. Soluția trebuie să accepte criptarea criptarea end-to-end SSL;
19. Soluția trebuie să permită blocarea renegocierii SSL;
20. Soluția trebuie să suporte protocolul TLS 1.0, 1.1, 1.2 și 1.3;
21. Soluția trebuie să suporte politicile de rescriere și redirecționare a răspunsurilor;
22. Soluția trebuie să ofere managementul centralizat al tuturor componentelor și funcțiilor administrative dintr-o singură interfață de utilizator, bazată pe o interfață web, cu un coținut ”User Friendly” și intuitivă pentru administrarea sistemului;
23. Soluția trebuie să asigure integrarea cu sistemele SIEM;
24. Soluția trebuie să suporte DDoS protecție la nivel de Layer 3, 4;
25. Soluția trebuie să suporte ACL la nivel de Layer 3, 4;
26. Soluția trebuie să suporte controlul ratei utilizării resurselor;
27. Soluția trebuie să suporte inspectarea solicitărilor HTTP, cu întreprinderea anumitor acțiuni în baza politicilor definite;
28. Soluția trebuie să ofere instrumente de raportare ce va include, dar nu se va limita la următoarele datele:
28.1. Numărul total de accesări pe server/serviciu, lățimea de bandă utilizată, timpul de procesare a solicitărilor;
28.2. Utilizarea resurselor, monitorizarea traficului în timp real pentru investigații detailate;
28.3. Rapoarte generale conform anumitor criterii, ca ex: cele mai accesate resurse, clienții ce consumă cele mai multe resurse etc.
Perioada de suport local și menținere de la producător:
1. Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției.
2. Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță, inclusiv suport local din partea partenerului.
3. Suportul solicitat este de 8/5 (opt ore cinci zile ) conform orarului de lucru a Beneficiarului.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea și exploatarea soluției pentru primul an de exploatare precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a contractului, care include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.
Ofertantul în funcție de tipul licenței ofertate va indica costul total de deținere (TCO) pentru următorii 4 ani după finisarea primului an de suport standard inclus de la Producător.
În cazul în care Ofertantul va oferi o licență de tip perpetual va indica prețul pentru suportul Standard de la Producător pentru următorii 4 ani și pentru cazul când Ofertantul va oferi o licență de tip subscriere va indica prețul licenței, pentru următorii 4 ani.
Informația dată este cu titlu de informare pentru a fi utilizată în cadrul evaluării financiare.
Licențierea: Modelul de licențiere pentru soluția oferită va fi de tip perpetual sau subscriere. Totodată, modelul de licențiere oferit va permite ulterior extinderea atât a capacităților de performanță cât și de funcționalitate.
Soluția trebuie să asigure distribuția automată a sarcinilor în funcție de nivelul de încărcare a serviciilor importante utilizate în BNM. Totodată această soluție va permite redirecționarea automată a solicitărilor utilizatorilor către resursele de rezervă în cazul indisponibilității unora.
Cerințe generale față de soluție:
1. Soluția trebuie să fie propusă ca un Appliance Virtual, compatibilă cu platformele virtuale VMware și Citrix;
2. Soluția trebuie să consiste din 2 mașini virtuale configurate în regim de disponibilitate înaltă (HA);
3. Soluția trebuie să fie scalabilă;
4. Soluția trebuie să asigure minimum o performanță de procesare de 200Mbps;
5. Soluția trebuie să suporte rute statice;
6. Soluția trebuie să suporte NAT și Reverse NAT;
7. Soluția trebuie să suporte tehnologia link aggregation;
8. Soluția trebuie să suporte balansarea traficului de rețea în regim Transparent și Proxy;
9. Soluția trebuie să ofere posibilitatea integrării cu mai multe subrețele;
10. Soluția trebuie să suporte balansarea încărcăturii de rețea la nivelele Layer 4 – Layer 7 a modelului de referință OSI;
11. Soluția trebuie să suporte cel puțin următoarele metodologii de balansare a încărcăturii:
11.1. Round-Robin - distribuirea încărcăturii prin rotație, indiferent de sarcină;
11.2. Least Connections - distribuirea încărcăturii către destinația care deservește cel mai puține conexiuni;
11.3. Least Response Time – distribuirea încărcăturii către destinația cu cel mai mic timp mediu de răspuns;
11.4. Least Bandwith – distribuirea încărcăturii către destinația ce operează cel mai puțin trafic;
11.5. Least Packets – distribuirea încărcăturii către destinția care operează cel mai mic număr de pachete pe secundă
11.6. Politici definite de utilizator pe bază de URL, Domen, Sursă, Destinație, Server Application State Protocol (SASP), etc.
12. Soluția trebuie să suporte mai multe opțiuni de monitorizare a serverului, serviciului – ICMP, TCP, HTTP, HTTPS, etc.
13. Soluția trebuie să suporte mai multe monitoare pe un singur server cu diferite priorități;
14. Soluția trebuie să suporte opțiunea X-Forward options;
15. Soluția trebuie să suporte minim următoarele protocoale: TCP, UDP, FTP, HTTP, HTTPS, DNS, SIP(over UDP), RTSP, RADIUS, SQL, RDP, SMTP
16. Soluția trebuie să suporte redirecționarea conexiunilor bazate pe sursă, destinație, sesiune;
17. Soluția trebuie să accepte SSL offload pe Load Balancer;
18. Soluția trebuie să accepte criptarea criptarea end-to-end SSL;
19. Soluția trebuie să permită blocarea renegocierii SSL;
20. Soluția trebuie să suporte protocolul TLS 1.0, 1.1, 1.2 și 1.3;
21. Soluția trebuie să suporte politicile de rescriere și redirecționare a răspunsurilor;
22. Soluția trebuie să ofere managementul centralizat al tuturor componentelor și funcțiilor administrative dintr-o singură interfață de utilizator, bazată pe o interfață web, cu un coținut ”User Friendly” și intuitivă pentru administrarea sistemului;
23. Soluția trebuie să asigure integrarea cu sistemele SIEM;
24. Soluția trebuie să suporte DDoS protecție la nivel de Layer 3, 4;
25. Soluția trebuie să suporte ACL la nivel de Layer 3, 4;
26. Soluția trebuie să suporte controlul ratei utilizării resurselor;
27. Soluția trebuie să suporte inspectarea solicitărilor HTTP, cu întreprinderea anumitor acțiuni în baza politicilor definite;
28. Soluția trebuie să ofere instrumente de raportare ce va include, dar nu se va limita la următoarele datele:
28.1. Numărul total de accesări pe server/serviciu, lățimea de bandă utilizată, timpul de procesare a solicitărilor;
28.2. Utilizarea resurselor, monitorizarea traficului în timp real pentru investigații detailate;
28.3. Rapoarte generale conform anumitor criterii, ca ex: cele mai accesate resurse, clienții ce consumă cele mai multe resurse etc.
Perioada de suport local și menținere de la producător:
1. Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției.
2. Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță, inclusiv suport local din partea partenerului.
3. Suportul solicitat este de 8/5 (opt ore cinci zile ) conform orarului de lucru a Beneficiarului.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea și exploatarea soluției pentru primul an de exploatare precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a contractului, care include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.
Ofertantul în funcție de tipul licenței ofertate va indica costul total de deținere (TCO) pentru următorii 4 ani după finisarea primului an de suport standard inclus de la Producător.
În cazul în care Ofertantul va oferi o licență de tip perpetual va indica prețul pentru suportul Standard de la Producător pentru următorii 4 ani și pentru cazul când Ofertantul va oferi o licență de tip subscriere va indica prețul licenței, pentru următorii 4 ani.
Informația dată este cu titlu de informare pentru a fi utilizată în cadrul evaluării financiare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Oct 2020, 13:00
Date modified
15 Oct 2020, 11:35
Estimated value (without VAT)
310 555 MDL
The minimum downward of the price
310,56 MDL
Achizitii.md ID
21029190
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
1 Dec 2020 13:05 - 30 Jan 2021 13:05
List of positions
1)
Title
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua de transport date, inclusiv 12 luni de suport local și menținere de la producător
CPV: 48200000-0 - Networking, Internet and intranet software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Componente de cost ale TCO (Costul total de deținere)
CPV: 48200000-0 - Networking, Internet and intranet software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
BTS PRO
Normalized price:
277 200 MDL
Status:
Winner
Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitare, la cel mai mic preț.
09.11.20 16:12
Reason: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitare, la cel mai mic preț.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
citrix-adc-data-sheetsigned.pdf
ID: 0ead3d1b-a1ab-4c47-bbcf-4dcb76ebfbf4
x_technicalDocuments
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
duae_btssemnat.pdf
ID: 1123b300-7d25-4cf8-a7db-5f2e928abefa
Eligibility documents
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
procurabgподписан.pdf
ID: 273878d1-28fc-4cae-af66-3ebf49aa8f45
Eligibility documents
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
bts-bnm234signed.pdf
ID: 428344bc-6fc6-4c12-a3b1-5fd074ac815a
Documents of submission
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
formulare_btssemnat.pdf
ID: 6827d4fa-c352-4fbc-81d7-19266eaaf324
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
manufacturersauthorizationform_btsfornbmsemnat.pdf
ID: 94e3d849-136e-46f4-8df0-65b5213ad057
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
citrixnetscalervpxdatasheet.pdf
ID: c11210dd-fdd2-4fca-8ec0-645cc3459076
x_technicalDocuments
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
procuraadподписан.pdf
ID: de078f9d-25cd-4f2a-8673-d9f8d735f425
Eligibility documents
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
oferta_btssigned.pdf
ID: df0dc658-3eb8-40ec-947f-de4b3475210c
Financial proposal
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
fisc211020-051120semnat.pdf
ID: e6865e55-7401-49ac-a477-7b9303bb6d7e
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 13:49
Opening date:
27.10.20 14:09
2
Participant(s) name(s):
DAAC System Integrator SRL
Normalized price:
277 277 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: aaa7973b-884f-4c27-822e-2fb13c7871c4
Documents of submission
Date of download:
26.10.20 11:49
Opening date:
27.10.20 14:09
6. formularul duae.signed.pdf
6. formularul duae.signed.pdf
ID: bb9e5a4d-ea91-4ecf-96e1-052b7a36ecbf
Eligibility documents
Date of download:
26.10.20 11:47
Opening date:
27.10.20 14:09
11. personalul de specialitate cazacov_cv_eng.signed.pdf
11. personalul de specialitate cazacov_cv_eng.signed.pdf
ID: 03a4e56b-49e8-46b9-b59e-72c693402853
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:48
Opening date:
28.10.20 10:11
5. specificații de preț, f4.2.signed.pdf
5. specificații de preț, f4.2.signed.pdf
ID: 0f710f64-fe61-4bf9-90a6-8d6644ad7e60
Financial proposal
Date of download:
26.10.20 11:47
Opening date:
28.10.20 10:11
12. actul care atestă dreptul de livrare_f5_maf_daac_nba.signed.pdf
12. actul care atestă dreptul de livrare_f5_maf_daac_nba.signed.pdf
ID: 1e089476-3620-4a3f-8738-08348d050eea
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:48
Opening date:
28.10.20 10:11
formular informativ.signed.pdf
formular informativ.signed.pdf
ID: 573b6b83-c589-418d-bf53-63c09d0cdbc8
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:49
Opening date:
28.10.20 10:11
9. dsi situatii financiare 2019.signed.pdf
9. dsi situatii financiare 2019.signed.pdf
ID: 5b68667a-98f6-4da7-86c9-612582d1d440
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:48
Opening date:
28.10.20 10:11
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: 5d3fb480-4ae9-4cdb-bf26-d52ff0a159f2
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:49
Opening date:
28.10.20 10:11
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:49
Opening date:
28.10.20 10:11
8. certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
8. certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
ID: 8bfb2067-9ce9-4cc0-868c-eee9b57c3205
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:47
Opening date:
28.10.20 10:11
2. garantia bancara.signed.pdf
2. garantia bancara.signed.pdf
ID: 8fa9d9a9-3481-4db6-8482-b3fbb9cf185a
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:46
Opening date:
28.10.20 10:11
4. specificații tehnice, f4.1.signed.pdf
4. specificații tehnice, f4.1.signed.pdf
ID: 92f906de-e960-423f-99ed-91b86f7e0256
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:46
Opening date:
28.10.20 10:11
Financial proposal
Date of download:
26.10.20 11:46
Opening date:
28.10.20 10:11
10. demonstrarea experienței.signed.pdf
10. demonstrarea experienței.signed.pdf
ID: b71750de-96fe-4388-9315-1f1e76776adc
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:48
Opening date:
28.10.20 10:11
7. certificat de înregistrare a întreprinderii.signed.pdf
7. certificat de înregistrare a întreprinderii.signed.pdf
ID: cad75c0f-f227-4096-aab0-782ec20f4f1c
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:47
Opening date:
28.10.20 10:11
11. personalul de specialitate f5-ca-cert.signed.pdf
11. personalul de specialitate f5-ca-cert.signed.pdf
ID: e127ffb5-1caf-44a9-aaeb-200e2d72c143
Qualification documents
Date of download:
26.10.20 11:48
Opening date:
28.10.20 10:11
The history of the auction
View auction
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
Date:
15 Oct 2020, 12:35
Question's name:
Clarificarea Cerintelor
Question:
Buna ziua. Ținând cont de cerințele înaintate fată de soluția cerută în punctele 10, 24, si 25, cât și de cerințele față de lucrările de instalare, configurare, și suport, care trebuie sa fie incluse în preț, și să fie planificate pentru a acoperi termenul limită cerut, vă rugăm să indicați concret, câte anume aplicații doriți Dvs să le protejați de DDOS (conform p.24) și pentru câte aplicații doriți sa implementați ACL extins Layer 4, la care face referință p.25?
Answer (15 Oct 2020, 16:53):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru întrebarea de clarificare acordată.
În acest context, Vă informăm că: „La etapa inițială vor fi protejate de DDoS două aplicații web. La fel vor fi utilizate anumite reguli ACL în contextul acestor resurse.
Vă mulțumim.
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
Date:
15 Oct 2020, 14:36
Question's name:
Specificația tehnică
Question:
Stimați domni,
Pentru a vă putea oferi o soluție total corespunzătoare cerințelor Dvs, vă rugăm să indicați următorii parametri ce țin de balansarea sarcinii:
1) numărul și tipul aplicațiilor (traficului) care trebuie balansate (web, messenger-e, trafic non-web)
2) numărul aplicațiilor cu trafic securizat SSL/TLS
Vă mulțumim anticipat!
Answer (15 Oct 2020, 16:54):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea de clarificare acordată. În acest context, Vă informăm că:
„La etapa inițială vor fi incluse în balansarea sarcinii două aplicații web și serviciul mail. Ambele aplicații web folosesc trafic securizat”.
Vă mulțumim.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK