Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
07.10.2020 17:18
to 19.10.2020 10:00
to 19.10.2020 10:00
2
Bidding period
with
19.10.2020 10:00
to 23.10.2020 10:00
to 23.10.2020 10:00
3
Auction
with
26.10.2020 09:00
to 26.10.2020 14:33
to 26.10.2020 14:33
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 080 537 MDL
Period of clarifications:
7 Oct 2020, 17:18 - 19 Oct 2020, 10:00
Submission of proposals:
19 Oct 2020, 10:00 - 23 Oct 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea tehnicii de calcul și a camerelor video
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Oct 2020, 15:51
Date modified
8 Oct 2020, 9:12
Achizitii.md ID
21029163
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 4 - Lotul Nr.8 Sistem interactiv de prezentare (compus din tabla interactiva, videoproiector si brat de sustinere videoproiector)
Budget: 80000.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Lotul Nr.3 Registrator Video de Retea și Camera IP
Budget: 103333.0 MDL
Active
Lot nr. 14 - Lotul Nr.2 Unitate multifuncţională cu funcţii duplex
Budget: 18333.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Lotul Nr.15 Multifuncțional (echivalent modelului - Canon i-Sensys MF237W + CRG737)
Budget: 17250.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatie standard bunuri LP
Bidding Documents
FDA, formulare, contract model, specificații tehnice și de preț
7.10.20 17:18
Lotul Nr.13 Keyboard+ Mouse
Date:
7 Oct 2020, 18:01
Question's name:
Numarul Lotului
Question:
Buna ziua! Incarcati va rog in sistem si numarul pentru fiecare lotul conform invitatiei. De ex. In sistem acum 4 loturi cu aceeasi denumire "Laptop". Multumim.
Answer (8 Oct 2020, 09:13):
Am inclus cele solicitate.
Date:
8 Oct 2020, 10:37
Question's name:
Lot 8
Question:
Buna ziua. Pentru lotul 8 dvs solicitati /Sistem interactiv de prezentare
compus din tabla interactiva, videoproiector si brat de sustinere videoproiector
(Echivalent tablei interactive Smart Boart SB 480 iv2)/. Va rugam sa ne explicati de ce in solicitare indicati SISTEM INTERACTIV DE PREZENTARE, iar in precizare se mentioneaza doar tabla interactiva? Ce ne puteti spune despre proiector si soft? Aceste tot trebuie sa fie de la SMART?
Answer (8 Oct 2020, 13:27):
Examinati cu atentie documentatia la procedură. Descrierea detaliată este și în Anunțul de participare și în Specificația tehnică și de preț. Sistem interactiv de prezentare
(compus din tabla interactiva, videoproiector si brat de sustinere videoproiector)
(Echivalent tablei interactive Smart Boart SB 480 iv2)
Tabla interactiva:
- Suprafata activa 156x117cm (diagonala 195cm)
- Aspect nativ 4:3
- Suprafata durabila optimizata pentru proiectie compatibila cu markere cu stergere uscata
- Rezolutie 32767x32767
-Tehnologie ce permite scrierea atat cu degetul cat si cu markerul
-Se livreaza cu tavita pentru marker. Permite utilizarea tablei si daca markerele lipsesc iar controlul calculatorului se face direct de pe suprafata tablei, chiar si cu degetul.
-Greutate tabla 24 kg
-Corespunde cu normele: RoHS, WEEE, CE
-Garantie tabla 2 ani
-Se livreaza cu manual de utilizare
-Accesorii incluse: suport de montare pe perete, compatibil cu videoproiector.
Videoproiector cu brat de sustinere:
-3000 ANSI lumeni
-Rezolutie XGA (1024 x 768)
-Contrast 3000:1
-Format nativ 4:3, posibilitate scalare la 16:10, 5:4 si 16:9
-Raport de proiectie 0630:1
- Distanta scurta de proiectie (1m)
-Corectie trapez pe vertical
- Durata de viata a lampii 8000 ore
-Difuzor incorporat 5W RMS
-Compatibilitate system video: HDTV si HD Ready
-Compatibilitate interfata video: HDCP (compliant HDMI), Compozit, VESA RGB si support pentru component
-Frecventa ceas: 165MHz
-Conectori intrari/iesiri: alimentar, 2 x VGA in si 1 X VGA out, HDMI 1.4, RJ-45, 2 x 3.5 mm phone jack audio, RS-232, mini USB tip B, RCA analog compozit video (in)
-Greutate 8.6 kg (cu tot cu bratul de prindere)
-Garantie: 3 ani videoproiector si 3000 ore sau 3 ani lampa
Software inclus:
- in limba romana
-integrare cu aplicatiile Microsoft Office si tip flash direct de pe tabla;
-permite import/export documente Power Point;
-colectie de resurse educationale inclusa in soft;
-permite transmiterea fisierelor prin email direct de pe tabla in formatul lucrat sau in format pdf;
- permite mutarea, rotirea, clonarea, redimensionarea, marirea, blocarea, reflectorizarea si animarea obiectelor de pe spatiul de lucru;
-ofera acces online la planuri de lectii si continut aditional (inclusiv continut de tip “widget”);
- permite recunoasterea tabelelor desenate cu mana;
-permite autosalvarea documentelor la un interval de timp prestabilit;
- permite blocarea tablei interactive pentru a preveni folosirea neautorizata;
- integrare cu aplicatie ce permite vizualizare si editarea de obiecte tridimensionale;
-functie dual page ce permite lucrul pe 2 pagini;
-acces gratuit la aplicatie web care sa permita deschiderea si editarea fisierelor lucrate in software-ul livrat cu tabla interactiva fara a fi necesara instalarea acestuia pe calculator;
- compatibil cu sisteme de operare Windows si Linux
Date:
9 Oct 2020, 13:30
Question's name:
Lot 8
Question:
Multumim pentru raspuns, insa intrebarea nu era despre specificatiile tehnice pentru proiector, noi le-am vazut si examinat. Intrebarea era daca aceste specificatii se refera la un anumit model sau producator. Valorile exacte pentru toti parametrii pe care le-ati indicat in specificatii, fara a admite o minima deviere, se refera doar la un model anumit. In asemenea conditii procedura de licitatie publica este lipsita de sens.
Answer (9 Oct 2020, 16:03):
Beneficiarul final optează pentru echivalentul Sistemului interactiv de prezentare. Contează compatibilitatea tuturor componentelor. Operatorii economici pot depune oferta cu parametri identici sau cu un grad de performanță mai inalt.
Lotul Nr.3 Registrator Video de Retea și Camera IP
Date:
12 Oct 2020, 15:52
Question's name:
Sistem de supraveghere video
Question:
Un sistem de supraveghere videoeste compus din mai multe componente in afara de registrator si camere de supraveghere, ca de exemplu : Memorie, sistem de comutare ( Switch POE ), cablu , canal pentru cablu sau tuburi gofrate, conectoare, cutii de distributie. Sa inteleg ca celelalte componente le veti oferi Dumneavoastra?
Answer (13 Oct 2020, 15:55):
Ținînd cont de faptul că livrarea, transportarea și conectarea tehnicii de calcul se face din contul agentului economic ciștigator la adresele instituțiilor (pct 16 din Anuntul de participare), includeți prețul pentru cele necesare în pretul pentru lot.
Date:
13 Oct 2020, 14:43
Question's name:
Solicitare de diminuare a documentelor solicitate ca obligatorii
Question:
Buna ziua.
Ati solicitat 17 !!! documente obligatorii. La ce bun? Doar solicitati DUAE care contine informatia din toate aceste documente. De obicei se solicita ca obligatorii:
- Oferta (formularele F3.1, F4.1, F4.2),
- Garantia pentru oferta si
- DUAE.
Celelalte documente pot fi cerute LA SOLICITARE (dupa licitatie de la concurentul pretendent), dar de fapt informatia din toate declaratiile si certificatele pe care le solicitati se contine in DUAE.
Solicitam sa reduceti numarul documentelor solicitate ca obligatorii.
Multumim
Answer (13 Oct 2020, 15:09):
Vă îndemnăm să recitiți Anunțul de participare:
35. Alte informații relevante:
1. Agenții economici vor anexa pe SIA RSAP „MTender” obligatoriu formularul ofertei, specificația tehnică, specificația de preț, garanția pentru ofertă și DUAE.
2. Agenții economici vor furniza formularele, certificatele, avizele și alte documente indicate în anunțul de participare în termen de 3 zile din data solicitării acestora de către autoritatea contractantă. La discreția agentului economic, formularele pot fi anexate la depunerea ofertelor.
Date:
13 Oct 2020, 17:09
Question's name:
Solicitare de diminuare a documentelor solicitate ca obligatorii
Question:
Am inteles, dar inseamna ca nu e corect cum ati indicat in punctul 15 al Anuntului de Participare - la toate cele 19 documente solicitate, la colonita cu Obligativitatea din tabela, ati indicat DA, ceea ce semnifica ca ESTE OBLIGATOR de a prezenta toate documentele la momentul depunerii (incarcarii) ofertei pe platforma.
Solicitam sa modificati aceasta tabela de la pct.15 si pentru restul documentelor (inafara de cele 5 obligatorii), la compartimentul obligativitate, indicati LA SOLICITARE.
Astfel este o informatie indicta diferit in punctele 15 si 35 ale Anuntului de Participare.
Answer (14 Oct 2020, 12:48):
Anexați obligatoriu la etapa depunerii propunerea tehnică, financiară, garanția pentru ofertă și DUAE.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK