1
Enquiry period
with 29.09.2020 16:24
to 16.10.2020 12:00
2
Bidding period
with 16.10.2020 12:00
to 06.11.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 385 000 MDL
Period of clarifications: 29 Sep 2020, 16:24 - 16 Oct 2020, 12:00
Submission of proposals: 16 Oct 2020, 12:00 - 6 Nov 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
16 Oct 2020, 9:36
Estimated value (without VAT)
5 385 000 MDL
Achizitii.md ID
21028801
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
25 Nov 2020 02:00 - 30 Sep 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru reparația drumului R34 Hînceşti – Leova – Cahul – Giurgiuleşti, km 82,00 – 125,00 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE lucrari proiectare R34 km 82-125
Bidding Documents
DUAE
29.09.20 16:24
Documente licitatie proiectare R34 km 82-125
Bidding Documents
Documente de licitație
29.09.20 16:24
Anunt de participare proiectare R34 km 82-125
Bidding Documents
Anunț de participare
29.09.20 16:24
FDA proiectare R34 km 82-125 engleza
Bidding Documents
FDA
29.09.20 16:24
Anunt participare proiectare R34 km 82-125 engleza
Bidding Documents
Anunț de participare
29.09.20 16:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 5 383 674 MDL
Status: Winner
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S.,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1601384931152 din 20.11.2020 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1601384931152 din 06.11.2020, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru reparația drumului R34 Hînceşti – Leova – Cahul – Giurgiulești, km 82,00 – 125,00, vă comunicăm următoarele: În rezultatul evaluării ofertei, grupul de lucru la data de 13.11.2020 a înaintat demersul nr. 06-05/6171 către S.R.L.,,Universinj” prin care solicită confirmarea categoriei tehnice a drumului, pentru care a fost întocmit devizul de cheltuieli. Confirmarea a fost remisă de către S.R.L.,,Universinj” în termenii stabiliți. Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L.,,Universinj” a propus prețul de 5 383 674,00 (cinci milioane trei sute optzeci și trei mii șase sute șaptezeci și patru lei, 00 bani) fără TVA și 6 460 408,80 (șase milioane patru sute șaizeci mii patru sute opt lei, 80 bani) cu TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications