1
Enquiry period
with 29.09.2020 11:34
to 09.10.2020 15:12
2
Bidding period
with 09.10.2020 15:12
to 05.11.2020 15:12
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 000 000 MDL
Period of clarifications: 29 Sep 2020, 11:34 - 9 Oct 2020, 15:12
Submission of proposals: 9 Oct 2020, 15:12 - 5 Nov 2020, 15:12

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii curațenie - 01.01.2021-31.12.2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
The contact person
Full name
Cecoi Mariana
Contact phone
0-22-53-16-33, 079436345
Purchase data
Date created
29 Sep 2020, 11:34
Date modified
7 Oct 2020, 15:12
Achizitii.md ID
21028775
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Servicii curațenie
Budget: 3000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae - formularul_72.semnat.pdf duae - formularul_72.semnat.pdf
Evaluation Criteria
30.09.20 09:20
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Bidding Documents
7.10.20 15:12
Date:
5 Oct 2020, 13:51
Question's name:
Numarul de lucratori
Question:
E principial de aplicat asa numar de lucratori?
Answer (7 Oct 2020, 09:13):
este un numar minim
Date:
6 Oct 2020, 12:38
Question's name:
Specificații tehnice ANEXA nr.1
Question:
1. Pct. 9. Colectarea și depozitarea gunoiului în locuri special amenajate – Unde se află aceste locuri special amenajate și din ce motiv de 5-6 ori pe zi? 2. Pct. 11. Spălarea și curățarea fațadei și vitraliilor – Câți metri patrați pentru fiecare clădire și înălțimea care trebuie să fie curățată? 3. Pct. 12. Covorașe de protecție la intrare – Numărul de covorașe total și pentru fiecare clădire în parte? 4. Pct. 14. Curățarea încăperilor auxiliare…- Câți metri patrați total au spațiile deschise (holuri, coridoare) în fiecare clădire? Câte etaje are fiecare clădire? 5. Pct.15. Curățarea teritoriului….- Ce lucrări trebuie de făcut? 6. Pct.16. Numărul de persoane indicat… minim de 74...- Ce aveți în vedere? Un număr total de persoane care trebuie să presteze servicii în fiece zi, săptămânal sau pe lună, pe ture? Acest număr include și personalul care trebuie să presteze servicii de curățenie doar în interiorul clădirilor sau pentru interior și exterior?
Answer (7 Oct 2020, 09:43):
1. In cladirile instituției. Ca sa nu fie acumulate cantitațile mari de deșeuri. Conform cerințelor normelor igienico-sanitare 2. Geamurile sunt de diferite mărimi (0,6x0,6m; 0,8x1,2m; 1-1,5m; 1,5x1,9m; vitraliile 5x18m). În total în instituție sunt 4 800 de m2 de ferestre. Cladirile sunt de 5-6 etaje. 3. La fiecare intrare conform cerințelor normelor igienico-sanitare 4. Metrajele solicitate sunt indicate in documentele de atribuire 5. In pct XX sunt descrise toate cerințele fața de curațarea teritorilui. citici atent cerințele documetelor de atribuire 6. în invitația de participare și documentele de atribuire sunt indicate cerințele față de numărul minim de personal solicitat – 74 persoane. În caz de necesitate, numărul de personal puteți să majorați după posibilitățile și graficul Dvs.
Date:
6 Oct 2020, 12:43
Question's name:
Lucrători medicali cu studii superioare și cu studii medii de specialitate
Question:
Pct. 29. Prestatorul trebuie să aibă în stat lucrători medicali cu studii superioare și cu studii medii de specialitate… - De ce? Care este motivul acestei solicitări? Sunteți instituție medicală și ar trebui să aveți Dvs acești specialiști.
Answer (7 Oct 2020, 10:08):
Prestator răspunde integral pentru calitatea serviciilor de curațenie, prestatorul urmează să administreze calitatea serviciilor prestate. Ca urmare, operatorul economic administrează personalul atras pentru prestarea serviciilor de curațenie, este necesar de efectuat instruirea personalului dat și verificarea calității efectuarii serviciilor prestate conform normelor igienico-sanitare. Este necesar de organizat corectitudinii efectuării curațenie și dezinfecției în condițiile normelor igienico-sanitare in instituțiile medicale. Este important pentru alegerea corectă a dezinfectanților necesare pentru respectarea normelor igienico-sanitare.
Date:
6 Oct 2020, 12:50
Question's name:
Covoare și dozatoare
Question:
1. Pct. 34. Covoarele trebuie să fie…..- Despre ce număr de covoare este vorba? Câte sunt în fiecare clădire? Câți metri patrați au covoarele? 2. Pct. 37. Prestatorul trebuie să asigure dozatoare…- Ce aveți în vedere dozatoare? Despre ce fel de dozatoare este vorba?
Answer (7 Oct 2020, 10:11):
1. sunt 10 intrări în cladirile instituției. este necesar de asigurat covorațele de protecție la fiecare intrare conform nrmelor igienico-sanitare. in documente de licitație sunt indicate adresele la fiecare cladire/ puteți vizita fiacare cladire 2. dozatoarele pentru pregatirea soluțiilor dezinfectante/ este clar scris
Date:
7 Oct 2020, 14:05
Question's name:
Specificații tehnice (F4.1) și specificații de preț (F 4.2)
Question:
Dacă tot ziceți să citim atent documentația de atribuire, Vă rog să revedeți ce publicați. În anunțul de participare, anexă, în documentația standard în formularul F4.1 (specificații tehnice) sunt indicate aceleași servicii de întreținere zilnică, iar în fornularul F4.2 (specificații de preț) apar alte servicii POSTUL de pază nr..... Ce doriți să achiziționați? Ați completat corect formularele?
Answer (7 Oct 2020, 15:15):
Mulțumesc mult ca ați studiat atent documentele de licitație. corectat
Date:
8 Oct 2020, 16:11
Question's name:
Covoare și covorașe
Question:
Stimați reprezentanți ai Autorității contractante, în anexă aveți scris despre covorașe și covoare. Pct. 34. Covoarele trebuie să fie curățatede 2 ori pe an….. - Despre ce număr de covoare este vorba? Câți metri patrați au?
Answer (9 Oct 2020, 08:55):
La moment în instituție sunt 66 de covoare de diferite mărimi (de la 0,80x1,5m pînă la 2x3m) și forme.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.