Select the type of procedure
Commercial procurement
21028710
1
Enquiry period
with
25.09.2020 16:05
to 05.10.2020 09:30
to 05.10.2020 09:30
2
Bidding period
with
05.10.2020 09:30
to 12.10.2020 09:30
to 12.10.2020 09:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 107 635,68 MDL
Period of clarifications:
25 Sep 2020, 16:05 - 5 Oct 2020, 9:30
Submission of proposals:
5 Oct 2020, 9:30 - 12 Oct 2020, 9:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparatie conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, str. Gh.Asachi,21 mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Sep 2020, 16:05
Date modified
28 Sep 2020, 14:20
Achizitii.md ID
21028710
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
25.09.20 16:05
doc_standard.semnat.pdf
doc_standard.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
25.09.20 16:05
caiet de sarcini subsol reparatie a sistemei electrice.rtff1.semnat.pdf
caiet de sarcini subsol reparatie a sistemei electrice.rtff1.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
25.09.20 16:05
caiet de sarcini subsol ventilare.rtf f1.semnat.pdf
caiet de sarcini subsol ventilare.rtf f1.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
25.09.20 16:05
caiet de sarcini reparatia incaperilor. subsol.rtf f1.semnat.pdf
caiet de sarcini reparatia incaperilor. subsol.rtf f1.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
25.09.20 16:05
caiet de sarcini subsol incalzire .rtff1.semnat.pdf
caiet de sarcini subsol incalzire .rtff1.semnat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
25.09.20 16:05
Date:
28 Sep 2020, 14:20
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Buna ziua! Spuneti va rog de notiunea "Proces Tehnologic" ati auzit? Nu inventati termeni care va convin dvs, cereti ceva real in conformitate cu tehnologia de aplicare. Spuneti va rog pentru ce fisa de instruire a securitatii in munca? Conform Legii Cu privire la instiurea securitatii si sanatatii in munca, daca muncitorul isi schimba locul de munca automat obligatoriu trebui sa fie instruit, deci rezulta ca daca vine muncitorul la obiectul dvs el obligatoriu va fi instruit. Va multumesc!
Answer (1 Oct 2020, 10:36):
Bună ziua. Fiecare angajat al antreprenorului obligator trebuie să aibă contract individual de muncă și respectiv dovada ca are instruirea necesară prin Fișa personală de instruire în domeniul securitățatii și sănătate în muncă.
Antreprenorul trebuie sa aibă contractat sau angajat, persoană ce deține adeverința cu privire la instruirea muncitorior în șantier, adică persoană responsabilă pentru instruirea Securitătii și sănătății în muncă a muncitorilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK