Select the type of procedure
Commercial procurement
21028545
1
Enquiry period
with
22.09.2020 16:58
to 02.10.2020 14:00
to 02.10.2020 14:00
2
Bidding period
with
02.10.2020 14:00
to 12.10.2020 14:00
to 12.10.2020 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
771 486,13 MDL
Period of clarifications:
22 Sep 2020, 16:58 - 2 Oct 2020, 14:00
Submission of proposals:
2 Oct 2020, 14:00 - 12 Oct 2020, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de reparare, întreținere şi servicii conexe a echipamentelor hardware exploatate în cadrul SI al BNM (servere, stocuri de date, aparate multifuncționale, centrul de rezervă, echipamentul de alimentare neîntreruptă cu energie electrică)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Sep 2020, 16:58
Date modified
22 Sep 2020, 16:58
Achizitii.md ID
21028545
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul 1: Extinderea termenului de garanție a serverelor IBM și Lenovo
Budget: 93586.13 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lotul 4: Servicii de deservire tehnică a dispozitivului de stocare de date NetApp
Budget: 220000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul 5: Servicii de deservire tehnică a echipamentului de alimentare neîntreruptă cu energie electrică
Budget: 265000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lotul 3: Extinderea termenului de garanție de la producător și suport local pentru Centrul de rezervă al BNM
Budget: 125400.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lotul 2: Extinderea termenului de garanţie a imprimantelor multifuncţionale
Budget: 67500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia de atribuire.pdf
documentatia de atribuire.pdf
Bidding Documents
Documentatia de atribuire
22.09.20 16:58
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
22.09.20 16:58
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK