1
Enquiry period
with 19.09.2020 12:58
to 24.09.2020 09:26
2
Bidding period
with 24.09.2020 09:26
to 26.09.2020 11:26
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 51 201 MDL
Period of clarifications: 19 Sep 2020, 12:58 - 24 Sep 2020, 9:26
Submission of proposals: 24 Sep 2020, 9:26 - 26 Sep 2020, 11:26

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

conform anunțului
Culoarea la solicitarea instituțiilor de învățământ. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor. Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Livrarea, montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.Termen de livrare 15 zile după înregistrarea contractului.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
19 Sep 2020, 12:58
Date modified
22 Sep 2020, 17:33
Achizitii.md ID
21028446
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț (mobilier repetet).docx
Bidding Documents
19.09.20 12:58
Date:
22 Sep 2020, 17:33
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
este prea mic, rugam frumos sa prelungiti
Answer (23 Sep 2020, 09:26):
cantitățile solicitate nu sunt așa de mari că nu putea fi levrate în termeni stabiliți. termeni nu vor fi modificați
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.