1
Enquiry period
with 08.09.2020 10:00
to 16.09.2020 10:00
2
Bidding period
with 16.09.2020 10:00
to 25.09.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 430 511,26 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2020, 10:00 - 16 Sep 2020, 10:00
Submission of proposals: 16 Sep 2020, 10:00 - 25 Sep 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
022 857 239
Purchase data
Date created
Date modified
8 Sep 2020, 15:18
Estimated value (without VAT)
430 511,26 MDL
Achizitii.md ID
21028301
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Contract period
27 Sep 2020 09:56 - 31 Dec 2020 09:56
List of positions
1)
Title
Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă CPV: 45300000-0 - Building installation work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
duae_0.doc
Bidding Documents
8.09.20 10:00
contract model.doc
Draft contract - special conditions
8.09.20 10:00
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
8.09.20 10:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Valdcongrup SRL

Normalized price: 370 337 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lucrări de schimbare a rețelei de canalizare externă (repetat)
Date:
8 Sep 2020, 15:18
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Caietul de sarcini lipseste, graficul de executie f3.3 indicati perioada, formulati un anunt de participare corect daca sunteti expert in achizitii. Formulati o licitatie in baza Legii 131/2015
Answer (8 Sep 2020, 15:40):
Bună ziua. Stimate operator economic: 1. În corespundere cu prevederile Legii nr. 131 din 03.07.2015 caietul de sarcini se anexează în documentația standard CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI. 2. Perioada de execuție este indicată în anunțul de participare, documentația standard, cât și în proiectul contractului, adică până la 31.12.2020. Programul de execuție deja îl stabiliți dvs, îndependență de capacitatea companiei și numărul de muncitori ce urmează să efectueze lucrările, precum și utilajele de care dispuneți pentru implementarea contractului. Ce perioadă mai este nevoie să indic? 3. Anunțul de participare este formulat corect, în baza prevederilor legale în domeniul achizițiilor publice. STUDIAȚI, VĂ ROG ATENT DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE!!!!!!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications