1
Enquiry period
with 10.09.2020 14:41
to 17.09.2020 12:53
2
Bidding period
with 17.09.2020 12:53
to 21.09.2020 10:00
3
Auction
with 22.09.2020 15:00
to 22.09.2020 15:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 525 000 MDL
Period of clarifications: 10 Sep 2020, 14:41 - 17 Sep 2020, 12:53
Submission of proposals: 17 Sep 2020, 12:53 - 21 Sep 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Combinezon de protecție

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Tropoțel
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
10 Sep 2020, 14:41
Date modified
15 Sep 2020, 12:53
Achizitii.md ID
21028107
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae combinezon.pdf duae combinezon.pdf
Bidding Documents
3. DUAE
10.09.20 14:41
documentatia_standard_combinezon.docx
Bidding Documents
4. Documentatia Word
15.09.20 12:53
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
1. Anunt de participare
15.09.20 12:53
documentatia de atribuire combinezon.pdf documentatia de atribuire combinezon.pdf
Bidding Documents
2. Documentatia de atribuire
15.09.20 12:53
Date:
14 Sep 2020, 10:57
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua. Solicitam: 1. Completarea clauzelor contractuale (agentii economici care merg in licitatie trebuie sa cunoasca toate conditiile contractuale, inainte de a participa in licitatie). / 2. Rugam sa adaugati formularele ce trebuie completate, in format word, in caz contrar, agentii economici nu pot completa formularele.
Answer (14 Sep 2020, 12:04):
Buna ziua, Vă informăm ca modelul contractului este anexat in doumentația de atribuire. Formulalere în format Word pot fi solicitate prin poșta electonică indicată pe platforma achiziții.md (m.topotel@mail.ru sau maria.tropotel@anp.gov.md)
Date:
14 Sep 2020, 11:04
Question's name:
termenii de livrare
Question:
Solicita sa indicati expres temenii de livrare. Dvs solicitati valabilitatea ofertei timp de 30 zile. tEORETIC, DVS O SA ANUNTATI REZULTATELE LICITATIEI PE 18 OCTOMBRIE. Dupa asta este necesar 5 zile pentru semnarea contractelor + aprobarea contractului . Reiese ca agentul economic castigator trebuie sa va livreze produsele in maxim 1 sapatamana? Solicitam sa indicati expres un termen de livrare in zile, nu luna octombrie,deoarece este un termen irelevant, din moment ce nu se stie la ce data va fi aprobatcontractul.
Answer (14 Sep 2020, 12:06):
Bună ziua., termenul de livrare - 30 octmbrie 2020
Date:
14 Sep 2020, 11:07
Question's name:
Standard international
Question:
Solicitam sa indicati expres carui standard trebuie sa corespunda combenizonul.De regula , pentru virusi se solicita standardul EN 14126 (Tip: 5B, 6B). Referitor la certificatul sanitar pe care trebie sa-l prezinte producatorii locali. Certificatul sanitar trebuie sa mentioneze expres standardul european caruia ii corespunde combinezonul?
Answer (15 Sep 2020, 10:02):
Buna ziua, vom opera modificari in documentatia de atribuire.
Date:
14 Sep 2020, 15:48
Question's name:
termenii de livrare
Question:
care este temenul limita la acare va fi semnat/aprobat contractul? Daca aprobati contractul pe 29 octombrie, pe 30 trebuie sa va livram marfa?
Answer (14 Sep 2020, 15:52):
Termenul de livrare este 30 octombrie
Date:
14 Sep 2020, 15:52
Question's name:
Documentatia
Question:
Stimate Domn/Doamna. Va rugam sa nu incalcati legislatia in vigoare si sa completati clauzele contractuale, in special merge vorba despre puctul "10. Sanctiuni". Sistemul electronic de achizitii a fost eleborat pentru a exclude interactionarea agentilor economici cu autoritatea contractanta. De ce trebuie sa va sciem mesaj pentru a primi documentele ce trebuie completate, in format Word? De ce nu le atasat in sistemul de achizitii?
Answer (15 Sep 2020, 10:02):
Buna ziua, vom opera modificari in documentatia de atribuire.
Date:
15 Sep 2020, 13:42
Question's name:
Standard international
Question:
Va rugam foarte mult sa nu dati raspunsuri formale la intrebari , fara cotinuitatea celor enuntate de catre Dvs. La intrebarea ca sa mentionati expres carui standard trebuie sa corespunda combenizonul si daca Certificatul sanitar trebuie sa mentioneze expres standardul european caruia ii corespunde combinezonul, ati raspuns la 15 sept 2020, 10:02 "Buna ziua, vom opera modificari in documentatia de atribuire.". La 15.09.20 12:53, ati publucat un nou anunt , iar in acesta nu se contine nimic nou fata de intrebarea referitoare la standardele carora trebuie sa corespunda combinezoanele. Este pur si simplu, o neseriozitate din partea Dvs. Insistam sa dati un rapuns expres la intrebarea din 14 sept 2020, 11:07 referitoare la standardele carora trebuie sa corespunda combinezoanele si daca standardul trebuie sa fie mentionat in certificatul sanitar pe care il solicitati de la producatorii locali. Va multumim anticipat.
Answer (15 Sep 2020, 14:32):
Bună ziua, în documentația de atribuire s-au indiat cerințele și specificațiile tehnice, nu se solicită un standard european se solicită certificat de calitate/conformitate, conform art.22 lit d) al egii131/2015. La fel Vă informăm că oportunitatea și dreptul exclusiv de a descrie specificația bunului la etapa demarării unei eventuale proceduri aparține doar autorității contractante. Potrivit art. 37, al. (6), din legea nr. 131/2015 ,,Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret”. Astfel, ANP, în calitatea sa de autoritate contractantă prin includerea unor specificații generale nu îngrădește în nici un fel posibilitățile operatorilor economici.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.