Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 250 000 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2020, 16:59 - 18 Sep 2020, 10:30
Submission of proposals: 18 Sep 2020, 10:30 - 29 Sep 2020, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

• Crearea suportului informatic unitar pentru gestionarea într-o formă consolidată a necesarului de date şi informații pentru fundamentarea deciziei pe timpul desfășurării activităților de urmărire penală, planificare, coordonare şi conducere a acțiunilor de urmărire penală;
• Implementarea unui sistem modern de management al datelor şi al ciclului lor de viaţă, cu posibilitatea înregistrării şi afișării on-line în dinamica evoluției dosarului penal, inclusiv a detaliilor descriptive ale evenimentelor;
• Realizarea schimbului de informații în timp real pe timpul derulării anchetei penale, transmiterea operativă a informațiilor şi înregistrarea cronologică a acestora.
Prin implementarea aplicației se va asigura o platformă informatică ce va integra aplicații informatice prin care conducerea ministerului şi celelalte structuri ale MAI cu competenţe în gestionarea urmăririi penale, vor beneficia de:
• crearea unei baze de date la nivel central al MAI cu privire la evoluţia activităților de urmărire penală și stocare centralizată a documentelor procesuale în format electronic;
• implementarea unor instrumente de analiză şi evaluare care să permită realizarea operativă a unor sinteze şi rapoarte necesare fundamentării deciziei;
• elaborarea unor rapoarte predefinite periodice cu privire la evoluţia activităților pe dosarele penale sau a activităţilor în dinamica lor;
• planificarea judicioasă a resurselor umane şi materiale în procesul de planificare a activităților de urmărire penală şi implicit pe timpul derulării acestora;
• simplificarea procesului de jurnalizarea a datelor şi informaţiilor pe timpul desfăşurării activităților de urmărire penală;
• crearea unui mecanism flexibil pentru înregistrarea, stocarea şi arhivarea datelor şi informaţiilor, atât în ceea ce priveşte raportarea evenimentelor cât şi a documentelor aferente procesului penal şi management al acţiunilor.
(Descrierea detaliată a serviciilor este prezentată în documentul Termeni de Referință )
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
8 Sep 2020, 16:42
Date modified
30 Sep 2020, 15:26
Estimated value (without VAT)
1 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21028046
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Contract period
19 Oct 2020 16:55 - 31 Dec 2020 16:55
List of positions
1)
Title
servicii de elaborare a SIA ”e-Dosar” CPV: 72500000-0 - Computer-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
invitație de participare
8.09.20 16:59
duae_0.doc
Eligibility Criteria
DUAE
8.09.20 16:59
documentatia_standard_servicii.docx
Bidding Documents
instrucțiuni pentru ofertanți
8.09.20 16:59
tor e-dosar mai -1.pdf tor e-dosar mai -1.pdf
Technical Specifications
Termeni de referință
8.09.20 16:59
tor e-dosar mai -2.pdf tor e-dosar mai -2.pdf
Technical Specifications
Termeni de referință
8.09.20 16:59
Lot documents
tor e-dosar mai -2.pdf
Termeni de referință
8.09.20 16:59
tor e-dosar mai -1.pdf
Termeni de referință
8.09.20 16:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Indrivo

Normalized price: 2 273 782,16 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications