1
Enquiry period
with 08.09.2020 12:50
to 03.10.2020 13:08
2
Bidding period
with 03.10.2020 13:08
to 15.10.2020 13:08
3
Auction
with 16.10.2020 15:18
to 16.10.2020 15:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 280 000 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2020, 12:50 - 3 Oct 2020, 13:08
Submission of proposals: 3 Oct 2020, 13:08 - 15 Oct 2020, 13:08
Auction start date: 16 Oct 2020, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Laptop
Diagonala ecran 15,6
Rezolutie FHD 1920x1080 TN 220nits Anti-glare; sau echivalentul la CPU dar nu mai slab "min 2Cores, Threads 4, Frecventa 1,2Ghz- 3,4Ghz, min 4 MB Cash, Bus Speed
4 GT/s, TDP 15 W"
RAM min 8Gb
HDD min 256GB SSD M.2 2242 PCIe NVMe 3.0x2
Media Reader 4-in-1 Card Reader
WLAN + Bluetooth 11ac, 2x2 + BT5.0
Camera VGA min 0,3Mpx
Microphone 2x, Array
Keyboard Eng &Rus
Battery Integrated 45Wh
Power Adapter 65W Round Tip
HDMI min 1port
USB min 3ports
Produs în condiții de fabrică.
Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic. Propriu service centru. Termen de livrare 30 zile după înregistarea contractului. Garanție minim 2 ani.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
8 Sep 2020, 12:26
Date modified
1 Oct 2020, 13:08
Estimated value (without VAT)
3 280 000 MDL
The minimum downward of the price
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21028028
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
19 Oct 2020 12:46 - 31 Dec 2020 12:49
List of positions
1)
Title
Laptop p/u instituțiile preuniversitare CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 410.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_0.doc
Bidding Documents
8.09.20 12:50
anunț de participare.doc 2020 modificat.doc
Bidding Documents
1.10.20 13:08
laptop instituții.docx
Bidding Documents
1.10.20 13:08
doc standart bunuri modificat.docx
Bidding Documents
1.10.20 13:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ACCENT TEHNO S.R.L.

Normalized price: 3 098 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

AV-MACROCOM

Normalized price: 3 128 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 3 145 950 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Laptop p/u instituțiile preuniversitare
Date:
9 Sep 2020, 10:05
Question's name:
Termeni de livrare inactetabili
Question:
Buna ziua, Va rugam sa modificati termenului de livrare pe unul rezonabil, nu mai putin de 60-90 zile. Este imposibil livrarea unei asemenea cantitati de notebookuri intr-un termen atit de scurt in conditiile actuale cind cererea de notebook-uri la nivel mondial este foarte mare iar cei mai mari producatori Asus, HP, Dell , Lenovo se confrunta cu deficit de piese pentru producerea de laptopuri.
Answer (9 Sep 2020, 10:59):
nu putem schimba termeni avem nivoie de urgență achiziționarea. aveți termen de 35 de zile pentru pregătirea cît ofertei atăt și bunurilor pînă la concurs și 30 de zile pentru livrare după desemnarea ofertei câștigătoare
Laptop p/u instituțiile preuniversitare
Date:
30 Sep 2020, 17:51
Question's name:
Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic
Question:
Buna ziua , puteti sa ne oferiti mai multe detalii la aceast subiect.Nu este clar ce costuri suplimentare trebuie sa fie luate in calcul de catre operatorul economic atita timp cit nu ati indicat lista institutiilor la care trebuie sa fie livrate produsele, numarul acestora , cantitatea pentru fiecare institutie in parte. De asemenea nu este clar ce presupune instalarea si configurarea pentru lot nr.2 Laptop.
Answer (1 Oct 2020, 13:04):
să anexează lista. CS va fi modificat.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications