1
Enquiry period
with 02.09.2020 10:07
to 16.09.2020 12:00
2
Bidding period
with 16.09.2020 12:00
to 30.09.2020 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 12 225 180 MDL
Period of clarifications: 2 Sep 2020, 10:07 - 16 Sep 2020, 12:00
Submission of proposals: 16 Sep 2020, 12:00 - 30 Sep 2020, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Documente elaborate în baza:
R.01.03:2018 Regulament privind modul de elaborare a documentelor normative în construcție;
R.01.04:2018 Regulament privind regulile de redactare a documentelor normative;
R.01.07:2018 Regulament privind forma de prezentare a documentelor normative în construcții;
NCM A.01.01 Sistemul de documente normative în construcții. Termeni și definiți;
NCM A.01.02 Sistemul de documente normative în construcții. Dispoziții generale.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD - 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Lucia Cecan
Contact phone
+37322233617
Purchase data
Date created
2 Sep 2020, 10:07
Date modified
9 Sep 2020, 14:21
Achizitii.md ID
21027834
CPV
73200000-4 - Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.