Select the type of procedure
Commercial procurement
21027202
1
Enquiry period
with
11.08.2020 19:10
to 18.08.2020 10:00
to 18.08.2020 10:00
2
Bidding period
with
18.08.2020 10:00
to 25.08.2020 11:00
to 25.08.2020 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
328 505,53 MDL
Period of clarifications:
11 Aug 2020, 19:10 - 18 Aug 2020, 10:00
Submission of proposals:
18 Aug 2020, 10:00 - 25 Aug 2020, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări suplimentare neprevăzute în cadrul subproiectului Construcția sistemului de alimentare cu apă a comunelor Cuhureștii de Sus, Cuhureștii de Jos raionul Florești Etapa II (foraje dirijate orizontal 2 buc. țeavă 1871 m, drum din pietriș)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Aug 2020, 19:10
Date modified
12 Aug 2020, 19:31
Achizitii.md ID
21027202
MTender ID
CPV
45247130-0 - Lucrări de construcţii de apeducte
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini opt.pdf
caiet de sarcini opt.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini pdf
11.08.20 19:10
doc standard opt.pdf
doc standard opt.pdf
Bidding Documents
documentația standard pdf
11.08.20 19:10
anunt de participare cuhuresti august 2020.doc
tenderNotice
anunț/invitație de participare word
11.08.20 19:10
Date:
12 Aug 2020, 19:31
Question's name:
Documentati de licitare
Question:
Se pare ca exagerati cu cerintele, aveti o lucrare sun 350000 dar veniti cu cerinte de calificare ca pentru 35 mln lei.
Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri
(1) Autoritatea contractantă, prin cererea ofertelor de preţuri, poate atribui contracte de achiziţii publice de bunuri, lucrări sau servicii, care se prezintă conform unor specificaţii concrete, cu condiţia ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească 800000 de lei pentru bunuri şi servicii şi 2000000 de lei pentru lucrări.
Answer (13 Aug 2020, 09:34):
Bună ziua, ordinul nr. 176 din 05.10.2018 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări este unicul model aprobat de documentație de atribuire pentru lucrări, indiferent de tipul procedurii: cererea ofertelor de prețuri sau licitație. Capitolul I din documentație „INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI” (IPO) prevede „Notă: nu se va modifica de către Autoritatea Contractantă”.
Date:
14 Aug 2020, 10:31
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
devizul 2-1-1, poz 21, poz 22 prevede introducerea pe traseu la restabilirea drumurilor a 110,34 m3 de nisip si petris., intrebare de ce devizul nu prevede si scoaterea materialului rutier care este inlocuit cu volumul de nisip si petris preconizat?
Answer (16 Aug 2020, 18:59):
Buna ziua,
Pentru drumurile cu îmbrăcăminte rutieră din pietriș nu se prevede scoaterea îmbrăcămintei rutiere. (Economic nu este avantajos). Este prevăzută săpătură în solurilor de categoria III conform poziției 20. Solurile de Categoria III sunt soluri tari incluzând pietre.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK