1
Enquiry period
with 07.08.2020 15:57
to 12.08.2020 00:00
2
Bidding period
with 12.08.2020 00:00
to 14.08.2020 00:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 133 000 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2020, 15:57 - 12 Aug 2020, 0:00
Submission of proposals: 12 Aug 2020, 0:00 - 14 Aug 2020, 0:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Sistem informațional de circulație a documentelor electronice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Full name
Savin Aliona
Contact phone
068322710
Purchase data
Date created
7 Aug 2020, 15:26
Date modified
10 Aug 2020, 11:34
Estimated value (without VAT)
133 000 MDL
Achizitii.md ID
21027060
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Contract period
17 Aug 2020 08:00 - 31 Dec 2020 08:00
List of positions
1)
Title
Sistem informațional de circulație a documentelor electronice CPV: 48600000-4 - Database and operating software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini man_ doc.docx
Bidding Documents
7.08.20 15:57
anunt (13).docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini
10.08.20 11:34

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Normalized price: 110 000 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerintelor stabilite
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Sistem informațional de circulație a documentelor electronice
Date:
7 Aug 2020, 17:16
Question's name:
Aferent bugetului și numărului de utilizatori!
Question:
Din analiza caietului de sarcini reiese că pe lângă sistemul informațional, AC va avea nevoie suplimentar de servicii de dezvoltare și integrare, în acest caz rugăm să veniți cu o revizuire asupra bugetului propus pentru realizarea proiectului și la fel rugăm să indicați numărul de utilizatori cu dreptul de acces. Vă mulțumim!
Answer (10 Aug 2020, 10:37):
Răspuns: Bună ziua. Vă mulțumim de întrebare! Din întrebarea formulată rezultă că vă referiți anume la: Cap V - Principiile de bază a SICDE Principiile de bază ale SICDE sînt: - principiul legalităţii - presupune crearea şi exploatarea SICDE în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare; - principiul identificării de stat a obiectelor înregistrării - presupune faptul că fiecare dintre ele are un caracter de identificare unical; - principiul folosirii rechizitelor unice ale documentului electronic – presupune elaborarea şi confirmarea rechizitelor unice pentru toţi participanţii la SICDE; - principiul asigurării securităţii - presupune asigurarea integrităţii, accesibilităţii şi confidenţialităţii informaţiei SICDE; - principiul transparenţei - presupune edificarea, conform principiului modal, cu utilizarea standardelor transparente în domeniul tehnologiilor informaţionale şi de telecomunicaţii; - principiul scalabilităţii - presupune posibilitatea de extindere a Sistemului şi completarea SICDE cu noi funcţii sau perfecţionarea celor deja existente; - principiul integrării cu software-ul aplicativ - presupune posibilitatea SICDE de integrare şi interacţiune cu aplicaţiile deja implementate; - principiul simplităţii şi comodităţii utilizării - presupune toate aplicaţiile, mijloacele tehnice şi de program accesibile utilizatorilor Sistemului. Răspuns: Sistemul informațional va trebui să conțină obligatoriu soluții la capitolele enunțate. Totodată, luînd in considerare că la etapa inițială Soluția propusă se va afla în faza de implimentare și testare de către angajații IGC al MAI – astfel posibilitatea de extindere a Sistemului şi completarea SICDE cu noi funcţii sau perfecţionarea celor deja existente nu este necesară pentru prima fază. Suplimentar, IGC al MAI nu solicită la moment de integrare şi interacţiune cu aplicaţiile deja implementate deaoarece astfel de aplicaţii deja implementate nu există. Astfel, cînd IGC al MAI va considera necesar să achiziționeze suplimentar servici de dezvoltare și integrare acestea obligatoriu vor fi achiziționate. Cu referire la numărul de utilizatori cu dreptul de acces – Achiziția presupune: 1. Instalarea și configurarea aplicației software; 2. Instruirea administratorilor și utilizatorilor de sistem; IX.04 Transferul de cunoștințe Prestatorul va pune la dispoziție Ghidul de administrare și de utilizare a bunurilor. Suplimentar va efectua instruirea personalului tehnic privind instalarea gestionarea bunurilor și gestionarea și administrarea soluției software. Totodată, luînd in considerare că IGC al MAI se află în perioada de reorganizare putem veni cu concretizări că numărul de utilizatori cu dreptul de acces va fi stabilit pe parcursul implimentării proiectului. Suplimentar: luînd în considerare că concretizările expuse supra nu modifică condițiile tehnice din Caietu de sarcină revizuire asupra bugetului propus pentru realizarea proiectului se face a fi imposibilă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications