Select the type of procedure
Commercial procurement
21027060
1
Enquiry period
with
07.08.2020 15:57
to 12.08.2020 00:00
to 12.08.2020 00:00
2
Bidding period
with
12.08.2020 00:00
to 14.08.2020 00:00
to 14.08.2020 00:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
133 000 MDL
Period of clarifications:
7 Aug 2020, 15:57 - 12 Aug 2020, 0:00
Submission of proposals:
12 Aug 2020, 0:00 - 14 Aug 2020, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Sistem informașional de circulație a documentelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Aug 2020, 15:57
Date modified
10 Aug 2020, 11:34
Achizitii.md ID
21027060
MTender ID
CPV
48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Sistem informațional de circulație a documentelor electronice
Budget: 133000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt (13).docx
Documents history
-
anunt (13).docx
ID: 60a1ddfc-b1b4-4b6d-9b30-0ad0eb0d3dc1
Bidding Documents
-
anunt (8).docx
ID: 60a1ddfc-b1b4-4b6d-9b30-0ad0eb0d3dc1
Bidding Documents
Bidding Documents
Caiet de sarcini
10.08.20 11:34
Sistem informațional de circulație a documentelor electronice
Date:
7 Aug 2020, 17:16
Question's name:
Aferent bugetului și numărului de utilizatori!
Question:
Din analiza caietului de sarcini reiese că pe lângă sistemul informațional, AC va avea nevoie suplimentar de servicii de dezvoltare și integrare, în acest caz rugăm să veniți cu o revizuire asupra bugetului propus pentru realizarea proiectului și la fel rugăm să indicați numărul de utilizatori cu dreptul de acces. Vă mulțumim!
Answer (10 Aug 2020, 10:37):
Răspuns:
Bună ziua. Vă mulțumim de întrebare!
Din întrebarea formulată rezultă că vă referiți anume la:
Cap V - Principiile de bază a SICDE
Principiile de bază ale SICDE sînt:
- principiul legalităţii - presupune crearea şi exploatarea SICDE în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare;
- principiul identificării de stat a obiectelor înregistrării - presupune faptul că fiecare dintre ele are un caracter de identificare unical;
- principiul folosirii rechizitelor unice ale documentului electronic – presupune elaborarea şi confirmarea rechizitelor unice pentru toţi participanţii la SICDE;
- principiul asigurării securităţii - presupune asigurarea integrităţii, accesibilităţii şi confidenţialităţii informaţiei SICDE;
- principiul transparenţei - presupune edificarea, conform principiului modal, cu utilizarea standardelor transparente în domeniul tehnologiilor informaţionale şi de
telecomunicaţii;
- principiul scalabilităţii - presupune posibilitatea de extindere a Sistemului şi completarea SICDE cu noi funcţii sau perfecţionarea celor deja existente;
- principiul integrării cu software-ul aplicativ - presupune posibilitatea SICDE de integrare şi interacţiune cu aplicaţiile deja implementate;
- principiul simplităţii şi comodităţii utilizării - presupune toate aplicaţiile, mijloacele tehnice şi de program accesibile utilizatorilor Sistemului.
Răspuns: Sistemul informațional va trebui să conțină obligatoriu soluții la capitolele enunțate.
Totodată, luînd in considerare că la etapa inițială Soluția propusă se va afla în faza de implimentare și testare de către angajații IGC al MAI – astfel posibilitatea de extindere a Sistemului şi completarea SICDE cu noi funcţii sau perfecţionarea celor deja existente nu este necesară pentru prima fază.
Suplimentar, IGC al MAI nu solicită la moment de integrare şi interacţiune cu aplicaţiile deja implementate deaoarece astfel de aplicaţii deja implementate nu există.
Astfel, cînd IGC al MAI va considera necesar să achiziționeze suplimentar servici de dezvoltare și integrare acestea obligatoriu vor fi achiziționate.
Cu referire la numărul de utilizatori cu dreptul de acces –
Achiziția presupune:
1. Instalarea și configurarea aplicației software;
2. Instruirea administratorilor și utilizatorilor de sistem;
IX.04 Transferul de cunoștințe
Prestatorul va pune la dispoziție Ghidul de administrare și de utilizare a bunurilor.
Suplimentar va efectua instruirea personalului tehnic privind instalarea gestionarea bunurilor și gestionarea și administrarea soluției software.
Totodată, luînd in considerare că IGC al MAI se află în perioada de reorganizare putem veni cu concretizări că numărul de utilizatori cu dreptul de acces va fi stabilit pe parcursul implimentării proiectului.
Suplimentar: luînd în considerare că concretizările expuse supra nu modifică condițiile tehnice din Caietu de sarcină revizuire asupra bugetului propus pentru realizarea proiectului se face a fi imposibilă.
Date:
10 Aug 2020, 11:11
Question's name:
Clarificarea platformei
Question:
Va rugam sa specificati framework-ul si CMS-ul pe care la moment este dezvoltata solutia SICDE (deoarece in caietul de sarcini e specificat ca la momnet sitemul informational utilizeza tehnologii invechite).
Answer (10 Aug 2020, 16:32):
Răspuns: În caietul de sarcini e specificat - Situația actuală.
Cap VI - Situația actuală.
Autoritatea contractanta deține la moment un sistem de evidență a circulației documentelor electronice, care nu poate fi dezvoltat conform necesităților instituționale, nu permite atașarea variantei electronice a documentelor, nu dispune de funcțional de generare a rapoartelor, este dezvoltat pe platforma tehnologică învechită.
Totodată În caietul de sarcini e specificat că:
Cap VII - Obiectul achiziției
IGC organizează acțiunea de achiziție dintr-un singur lot pentru implementarea Sistemului Informațional de evidență a circulației documentelor electronice compus din servicii de implementare și configurare a soluției software
care nu necesită integrarea cu o platforma tehnologică învechită.
Totodată În caietul de sarcini e specificat că:
Cap VII - Obiectul achiziției
Notă*:
• Soluția software și toate componentele aferente vor fi instalate pe resursele puse la dispoziție de către beneficiar. Ofertantul va specifica în ofertă resursele minime necesare pentru funcționarea sigură și stabilă a sistemului.
• Transportul de date va fi asigurat de către beneficiar.
Concluzionăm: Ofertantul va specifica în ofertă resursele minime necesare pentru funcționarea sigură și stabilă a sistemului.
Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK