Status Cancelled
Estimated value without VAT 128 333,33 MDL
Period of clarifications: 30 Jul 2020, 9:46 - 3 Aug 2020, 13:30
Submission of proposals: 3 Aug 2020, 13:30 - 6 Aug 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a încăperilor din incinta clădirii administrativă a IGC din str. Gh. Asachi, 65 a

Information about the cancellation
The reason of cancellation

Potrivit 669/2016 pct.150. Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:

1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Date of cancellation
6 Aug 2020, 15:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
078882830
Purchase data
Date created
30 Jul 2020, 9:46
Date modified
6 Aug 2020, 15:48
Achizitii.md ID
21026734
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.