1
Enquiry period
with 27.07.2020 13:20
to 05.08.2020 13:30
2
Bidding period
with 05.08.2020 13:30
to 12.08.2020 13:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 648 225 MDL
Period of clarifications: 27 Jul 2020, 13:20 - 5 Aug 2020, 13:30
Submission of proposals: 5 Aug 2020, 13:30 - 12 Aug 2020, 13:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mobilier pentru oficiu

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Coteț Cristina
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
27 Jul 2020, 13:00
Date modified
31 Jul 2020, 9:46
Achizitii.md ID
21026575
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Mobilier pentru oficiu
Budget: 1648225.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Invitatie de participare PDF
Eligibility Criteria
Invitatie de participare
27.07.20 13:20
Anexa nr.1
Technical Specifications
Specificatii tehnice
27.07.20 13:20
Invitatie de participare PDF
Technical Specifications
Invitatie de participare Modificat
27.07.20 14:17
Declaratie Operator Economic
Technical Specifications
completare obligatoriu de catre OE
27.07.20 14:29
F 3.1
Technical Specifications
Formularul ofertei
27.07.20 17:22
Anexa nr.1
Technical Specifications
Specificatii tehnice Modificat
28.07.20 13:02
Anexa nr.1 Modificata
Technical Specifications
Specificatii tehnice MODIFICAT
31.07.20 09:46
Date:
27 Jul 2020, 15:09
Question's name:
Mobilier de birou
Question:
Buna ziua. In documente nu este afisata cantitatea bunurilor.publicati va rog. Multumesc.
Answer (28 Jul 2020, 09:22):
Bună ziua, Procedura a fost creată în conformitate cu necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, iar in formularul F3.1 se va indica suma prețurilor pentru toate pozițiile. Vă multumim pentru interesul prezentat față de procedura dată.
Date:
27 Jul 2020, 15:11
Question's name:
Mobilier
Question:
Anexati va rog formulare de documente legate cu tender : F3.1 , F4.1 , F4.2 , DUAE. mulumesc.
Answer (27 Jul 2020, 17:25):
Buna ziua, Formularul 3.1 a fost atasat. Formularele 4.1; 4.2; si DUAE nu sunt obligatorii de completat. Specificatiile financiare și tehnice se vor completa conform anexei nr. 1.
Date:
27 Jul 2020, 15:22
Question's name:
Autorizatia de functionare sau totusi autorizatie sanitara de functionare????
Question:
Explicati????
Answer (28 Jul 2020, 09:29):
Buna ziua, Operatorii economici pot depune unul din aceste documente. Ori autorizatie de functionare ori autorizatie sanitara de functionare. Vă multumim.
Mobilier pentru oficiu
Date:
27 Jul 2020, 15:29
Question's name:
Panou informativ
Question:
Bună ziua! Spuneti Vă rog din ce material trebuie să fie confecționat panoul informativ? Ce dimensiuni trebuie să aibă buzunarele? Se va fixa pe perete sau nu? Multumim
Answer (28 Jul 2020, 13:02):
Buna ziua, Anexa nr. 1 privind specificatiile tehnice a fost modificată. Descarcati varianta noua pentru a vizualiza detaliile despre material, dimensiuni solicitate. Va multumim.
Date:
27 Jul 2020, 16:45
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. Cu privire la autorizatia de functionare: In conformitate cu legislatia in vigoare, producatorii locali, ce detin spatiu de producere propriu, dar in acelasi timp NU detin unitate comerciala (spatiu de vinzare, magazin) ii este eliberat documentul ,,Autorizatie sanitara de functionare". Facem parte din aceasta categorie de producatori (nu detinem unitate comerciala). Modificati in Invitatie de participare, punctul 11, subpunctul 4 ,cerintele in conformitate cu legislatia in vigoare. P.S Autorizaţia de funcţionare a unităţilor comerciale şi/sau de prestări servicii este un act administrativ individual ce atestă dreptul titularului de a practica o activitate de comerţ, cu INDICAREA ADRESEI amplasării UNITATII COMERCIALE sau a LOCULUI DESCHIS PENTRU VINZARE. Regulile de funcţionare a reţelei de comerţ ambulant şi a Regulile de comerţ în pieţele din Republica Moldova, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 517 din din 18.09.1996.
Answer (28 Jul 2020, 09:29):
Buna ziua, Operatorii economici pot depune unul din aceste documente. Ori autorizatie de functionare ori autorizatie sanitara de functionare. Vă multumim.
Date:
31 Jul 2020, 08:12
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. Cu referire la ,,Declaratie privind perioada si conditiile de garantie pentru bunurile livrate”- specificati perioada de garantie solicitata și conditiile de garantie solicitate.?
Answer (31 Jul 2020, 09:38):
Buna ziua, Operatorii economici vor completa "Declaratia privind perioada si conditiile de garantie pentru bunurile livrate" si vor propune conditiile lor de garantie.
Date:
31 Jul 2020, 08:18
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. Cu referire la Raspunsul din 27 iulie 2020, ora 17.25. La ineput raspundeti ca formularele F4,1 si F 4,2 nu sunt obligatorii de completat , iar apoi mentionat ca specificatiile de pret si tehnice ( care sunt respectiv aceleasi formulare F4.2 si F4.1) se vor completa conform Anexei 1. Totusi specificati trebuie de completat F4.1 si F.4,2 sau nu?
Answer (31 Jul 2020, 09:40):
Buna ziua, Specificatiile tehnice si de pret se vor completa conform Anexei nr. 1 . Nu trebuie de completat formularul F4.1 si F.4,2.
Date:
31 Jul 2020, 08:21
Question's name:
Mobilier de birou.
Question:
Specificati din ce material trebuie sa fie confectionat mobilierul? Deoarece in ambele anexe nr.1 ari indicat 2 tipuri de material: PAL si MDF.Pretul vazriaza substantial la aceste 2 tipuri de materiale. Multumesc anticipat.
Answer (31 Jul 2020, 09:45):
Buna ziua, Anexa nr. 1 a fost modificata. A fost adaugata informatia cu privire la materialul din care vor fi confectionate articolele de mobilier. Va multumim.
Date:
3 Aug 2020, 09:39
Question's name:
Mobilier de birou.
Question:
Buna ziua. În formularul F 3.1 este necesar de indicat suma preturilor per bucata la fiecare articol? Adica valoarea ofertei totale se va calcula din: pretul per 1 bucata pentru ,,Masă Pal melaminat” + pretul per 1 bucata pentru ,,Suport pentru tastatură Pal melaminat” + ... + pretul per 1 km pentru ,,Transport în afara mun. Chișinău 15 km +”?
Answer (3 Aug 2020, 10:04):
Buna ziua, Da, în formularul F 3.1 este necesar de indicat suma preturilor per bucata la fiecare articol (inclusiv pretul per 1 km pentru ,,Transport în afara mun. Chișinău 15 km +). Va multumim!
Date:
3 Aug 2020, 10:23
Question's name:
Specificatii material
Question:
Buna ziua, in specificatia materiale Pal Melaminat (Kronospan sau Egger) materialele de la acesti doi producatori difera mult ca pret, gama de culori la Pal este foarte variata si la fel foarte mult difera. Poate expuneti mai concret ce material aproximativ culoare sau Coduri material???
Answer (3 Aug 2020, 11:12):
Buna ziua, Materialele din care vor fi confecționate articolele, sunt indicate separat pt fiecare articol (vedeți Anexa nr.1 Modificata). Vor fi folosite culori în asortiment, în dependență de necesităti. Va multumim!
Date:
3 Aug 2020, 18:14
Question's name:
Autorizatie
Question:
Buna ziua, Referitor la solicitarea din punctul 11 subpunctul 4, Autorizatie de functionare pentru producatori care nu dispun de punct de comercializare, Nu au obligatia de a detine autorizatie de functionare eliberata de APL. Totoadata conform prevederilor din Anexa nr. 4 din Legea 231 privind comertul interior si art. 23 si anexa 2 din Legea 10 privind supravegherea de stat a Sanatatii Publice prevad expres care activitati economice sunt obligatorii sa dispuna de autorizatie sanitara de functionare. Prin urmare un agent economic care are autorizatia sanitara de functionare expirata sau si-a inceput activitatea dupa modificarile legislative prevazute mai sus si nu are autorizatie sanitara de functionare, NU este eligibil sa participe la aceasta procedura de achizitie https://monitorul.fisc.md/editorial/genuri-de-activitate-scutite-de-autorizaia-sanitara.html VA Rugam mult sa clarificati acest moment, sau sa efectua-ti modificarile respective in punctul 11 VA multumim!
Answer (4 Aug 2020, 09:54):
Buna ziua, in baza solicitarilor referitor la autorizatia de functionare, acest document nu va fi luat in calcul in momentul evaluarii ofertelor. O zi buna!
Date:
4 Aug 2020, 14:24
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Bună ziua! Nu este specificată grosimea la Pal melaminat 16 sau 18 mm, nu este specificat cu ce fel de cant PVC se va încleia părțile mobilierului. Pentru pozitia 15 Dulap din Pal melaminat cu fațade din MDF vă rugam sa concretizati culoarea si grosimea la MDF acoperit cu peliculă. Culorile pentru Pal melaminat și la MDF acoperit cu peliculă diferă. Nu se poate de găsit culoarea identică pentru ambele. Vă rugăm să faceți concretizări. Multumim.
Answer (5 Aug 2020, 10:28):
Buna ziua, raspunsurile vor urma in continuare la intrebarile Dvs. Nu este specificată grosimea la Pal melaminat 16 sau 18 mm. - raspuns: 16mm. Nu este specificat cu ce fel de cant PVC se va încleia părțile mobilierului. - raspuns: se va oferta la discretia operatorului economic. Pentru pozitia 15 Dulap din Pal melaminat cu fațade din MDF vă rugam sa concretizati culoarea si grosimea la MDF acoperit cu peliculă. - raspuns: grosimea MDF - 16mm. Vor fi folosite culori în asortiment, în dependență de necesităti. Va multumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.