Status Cancelled
Estimated value without VAT 145 833,33 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2020, 10:19 - 28 Jul 2020, 16:30
Submission of proposals: 28 Jul 2020, 16:30 - 31 Jul 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a depozitului echipament a Direcției regionale „Centru” din str. Tighina, 34, mun. Chișinău

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Potrivit HG 669/2016 pct.150. Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:

1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Date of cancellation
6 Aug 2020, 15:46
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
078882830
Purchase data
Date created
23 Jul 2020, 10:19
Date modified
6 Aug 2020, 15:46
Achizitii.md ID
21026465
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.