Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.07.2020 13:14
to 27.07.2020 10:00
to 27.07.2020 10:00
2
Bidding period
with
27.07.2020 10:00
to 30.07.2020 10:00
to 30.07.2020 10:00
3
Auction
with
31.07.2020 15:00
to 31.07.2020 15:27
to 31.07.2020 15:27
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
208 300 MDL
Period of clarifications:
22 Jul 2020, 13:14 - 27 Jul 2020, 10:00
Submission of proposals:
27 Jul 2020, 10:00 - 30 Jul 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
MOBILĂ pentru oficii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jul 2020, 13:14
Date modified
24 Jul 2020, 13:47
Achizitii.md ID
21026431
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
doc. standard_ mobilă pentru ificii 2020 (1).docx
Clarification of Tender Documents
Documentația standard
22.07.20 13:14
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).semnat (1).pdf
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).semnat (1).pdf
Documents history
-
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).semnat (1).pdf
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).semnat (1).pdf
ID: 45a61499-66a4-4490-a35b-557de3a1d8ff
Technical Specifications
-
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).pdf
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).pdf
ID: 45a61499-66a4-4490-a35b-557de3a1d8ff
Technical Specifications
Technical Specifications
Caiet de sarcini
24.07.20 13:47
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf
Documents history
-
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdf
ID: 64c5e3b4-b7c7-4f93-90af-d25cf46aba4a
tenderNotice
-
anunt mobilă.pdf
anunt mobilă.pdf
ID: 64c5e3b4-b7c7-4f93-90af-d25cf46aba4a
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.20 13:47
Mobilă pentru oficii
Date:
23 Jul 2020, 11:08
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Bună ziua! Conform cerințelor din caietul de sarcini, termenul de livrare solicitat este de 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul, ceea ce nu coincide cu cerintele din anunțul de participare (15 zile de la semnarea contractului și înregistrare la Trezoreria de Stat. Care termen este corect? Vă rugăm să ajustați informatia pentru a fi identică în ambele documente. Mulțumim.
Answer (24 Jul 2020, 13:58):
în anuntul de participare a fost o eroare, care a fost corectată ... Corect este 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul. Cerem scuze, Mulțumesc
Date:
24 Jul 2020, 14:36
Question's name:
culoarea mobilierului
Question:
În specificațiile tehnice este indicată culoarea din care trebuie să fie produs mobilierul (culoarea stejar alb echivalent Egger), pe cînd în caietul de sarcini prima cerintă menționată este că culoarea va fi coordonată cu beneficiarul. Ce se are în vedere? Posibil să fie modificată culoarea? Vă rugăm sa faceti concretizări, fiindcă culoarea mentionată costa 310 lei/m2. Multumim
Answer (25 Jul 2020, 08:29):
Pentru toate pozițiile este indicată culoarea, conform acestor criterii și va avea loc evaluoarea . În vederea că culoarea poate fi negociată cu agentul economic căștigător - se subînțelege că fiecare culoare are o gamă de nuanțe acestei culori și operatorul economic va ave o posibilitate de a propune cîteva nuanțe, dar la prețul culoarii solicitate pentru fiecare poziție. Prețul în ofertă va fi indicat pentru culoarea indicată la fiecare poziție.
Din aceste considerate și este articolul ”CLARIFICĂRI ” Credem că am răspuns mai desfășurat . Mulțumesc!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK