1
Enquiry period
with 20.07.2020 10:34
to 24.07.2020 13:00
2
Bidding period
with 24.07.2020 13:00
to 04.08.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 837 841 MDL
Period of clarifications: 20 Jul 2020, 10:34 - 24 Jul 2020, 13:00
Submission of proposals: 24 Jul 2020, 13:00 - 4 Aug 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini anexat!
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
Date modified
20 Jul 2020, 10:34
Estimated value (without VAT)
1 837 841 MDL
Achizitii.md ID
21026324
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, PAMU Iargara, r. Leova
Contract period
15 Aug 2020 03:00 - 15 Nov 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitală a PAMU Iargara, r. Leova (inclusiv construcția ușor demontabilă a garajului cu 2 boxe) CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard
Bidding Documents
-
20.07.20 10:34
Anunt de participare
Bidding Documents
-
20.07.20 10:34
DUAE
Evaluation Criteria
-
20.07.20 10:34
Caiet de sarcini
Technical Specifications
-
20.07.20 10:34

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Cooperativa Granit

Normalized price: 1 215 714 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarelor oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Turnaconstruct

Normalized price: 1 420 698,90 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru al IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească, în rezultatul examinării, evaluării şi comparării ofertelor, precum şi a documentelor prezentate de participanții la COP ID ocds-b3wdp1-MD-1595230098872 din 04.08.2020 privind achiziţionarea lucrărilor de reparație capitală a PAMU Iargara, r. Leova (inclusiv construcția ușor demontabilă a garajului cu 2 boxe), Cod CPV: 45400000-1, şi în temeiul art. 69 al Legii privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, a luat decizia de a desemna câștigătoare oferta companiei “Turnaconstruct” SRL în valoare de 1637477,70 lei, inclusiv TVA. Operatorul economic desemnat câștigător urmează să semneze contractul de achiziție după expirarea termenului de așteptare prevăzut în art. 32 alin. 1, (b) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. Ofertele care au fost descalificate/respinse: Oferta operatorului economic Cooperativa “Granit” din motiv că nu corespunde caietului de sarcini și anume: 1. La descrieri în ”Denumiri lucrări” sunt omise precizările tehnice specifice a echipamentelor solicitate de devizier la perfectare, ca exemplu: a) în poziția nr. 8 din compartimentul ”Rețele interioare AC” lipsește mențiunea descrierii, inclusiv greutății robinetului; b) în poziția nr. 3 din compartimentul ”Încălzire si ventilare” lipsește mențiunea echipamentului ce necesita de instalat. 2. La examinarea formularelor nr. 5 sunt găsite: a) modificări a normelor de resurse la poziția nr. 44 a compartimentului ”Reparații capitale”, în loc de ”glafuri” sunt înscrise ”opritori de zăpadă”; b) neconcordanțe cu cerințele caietului de sarcini, ex.: - la poziția nr. 48 a compartimentului ”Reparații capitale” sunt solicitate ”opritori la uși” dar ofertantul include ”dibluri”; - la poziția nr. 35 a compartimentului ”Construcție garaj” sunt solicitate ”Porți glisante”, dar ofertantul include după preț ”uși metalice”; - la poziția nr. 3 din compartimentul ”Încălzire și ventilare”, sunt solicitate ”robinet cu electrovalva automată și detector gaze” dar ofertantul include ”robinet simplu” fără includerea echipamentului solicitat, fapt ce încalcă cerințele caietului de sarcini. Oferta operatorului economic “Ivis-Construct” SRL din motiv că nu a prezentat Documentului unic de achiziții european (DUAE). Ofertele care nu au fost desemnate câștigătoare: - “Softconstruct” SRL – preț majorat; - “Trend-Construct” SRL – preț majorat;
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Softconstruct

Normalized price: 1 661 186 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

IVIS-CONSTRUCT

Normalized price: 1 733 535,22 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Trend-Construct

Normalized price: 1 791 183,79 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications