1
Enquiry period
with 15.07.2020 13:51
to 24.07.2020 15:00
2
Bidding period
with 24.07.2020 15:00
to 03.08.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 180 500 MDL
Period of clarifications: 15 Jul 2020, 13:51 - 24 Jul 2020, 15:00
Submission of proposals: 24 Jul 2020, 15:00 - 3 Aug 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini anexat!
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
Date modified
15 Jul 2020, 13:51
Estimated value (without VAT)
3 180 500 MDL
Achizitii.md ID
21026201
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, SAMU Fălești
Contract period
15 Aug 2020 03:00 - 15 Jan 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitală a SAMU Fălești (inclusiv construcția ușor demontabilă a garajului cu 3 boxe) CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Technical Specifications
-
15.07.20 13:51
Anunt de participare
Bidding Documents
-
15.07.20 13:51
DUAE
Evaluation Criteria
-
15.07.20 13:51
Documentatia standard
Bidding Documents
-
15.07.20 13:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL OLBI COM

Normalized price: 2 132 204 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru al IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească, în rezultatul examinării, evaluării şi comparării ofertelor, precum şi a documentelor prezentate de participanții la LP ID ocds-b3wdp1-MD-1594809846290 din 03.08.2020 privind achiziţionarea lucrărilor de reparație capitală a SAMU Fălești (inclusiv construcția ușor demontabilă a garajului cu 3 boxe), Cod CPV: 45400000-1, şi în temeiul art. 69 al Legii privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, a luat decizia de a desemna câștigătoare oferta companiei SC “Olbi Com” SRL în valoare de 2558643,00 lei, inclusiv TVA. Operatorul economic desemnat câștigător urmează să semneze contractul de achiziție după expirarea termenului de așteptare prevăzut în art. 32 alin. 1, (b) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. Ofertele care au fost descalificate/respinse: Oferta operatorului economic “Stromacom” SRL din motiv că nu a prezentat „Demonstrarea accesului la personal / un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii”, iar disponibilitatea de bani lichizi sau resurse creditare, necesar pentru îndeplinirea contractului de achiziție, este mai mica decât 30 % din valoarea ofertei prezentate. Ofertele care nu au fost desemnate câștigătoare: - “Proiect Gabion” SRL – preț majorat; - “Ivis-Construct” SRL – preț majorat; - “Maistcons Grup” SRL – preț majorat;
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

"Maistcons Grup" SRL

Normalized price: 2 420 870,15 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

STROMACOM

Normalized price: 2 467 249,78 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Proiect Gabion

Normalized price: 2 550 715,42 MDL
Status: Cancelled
Reason: Pentru vizualizarea urmatoarei oferte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

IVIS-CONSTRUCT

Normalized price: 3 082 373,90 MDL
Status: Cancelled
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications