1
Enquiry period
with 14.07.2020 11:37
to 27.07.2020 12:00
2
Bidding period
with 27.07.2020 12:00
to 30.07.2020 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 605 290,42 MDL
Period of clarifications: 14 Jul 2020, 11:37 - 27 Jul 2020, 12:00
Submission of proposals: 27 Jul 2020, 12:00 - 30 Jul 2020, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparatia casei de cultura Pervomaiscoe, r-nul Hincesti

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3444, MOLDOVA, Hînceşti, s.Pervomaiscoe (r-l Hînceşti), s.Pervomaiscoe
Web site
---
The contact person
Full name
Victor Maxim
Contact phone
067207961
Purchase data
Date created
14 Jul 2020, 11:37
Date modified
15 Jul 2020, 9:22
Achizitii.md ID
21026128
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formular standart duae_lucrari.doc
Bidding Documents
Formular standart duae lucrari de reparatie a casei de cultura Pervomaiscoe
14.07.20 11:37
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
Caietul de sarcini la reparatia Casei de Cultura Pervomaiscoe, r-nul Hincesti
14.07.20 11:37
Anunt de participare primăria s.Pervomaiscoe.docx
Bidding Documents
Anunt de participare
15.07.20 09:22
Fișa de date a achiziției primăria s.Pervomaiscoe.docx
Bidding Documents
Fisa de date a achizitiei
15.07.20 09:22
Date:
14 Jul 2020, 12:15
Question's name:
anunt de participare
Question:
ce anunt serios. ce doriti sa obtineti? un super ofertant
Answer (14 Jul 2020, 14:22):
adica?
Date:
14 Jul 2020, 14:12
Question's name:
Valoarea estimată
Question:
Procedura precedentă anulată avea Valoarea estimată 726 348,50 lei fără TVA. Procedura actuala este 605 290,42. Puteți explica - de ce? În anunțul de participare valoarea estimativă tot e de 726 348,50.
Answer (14 Jul 2020, 14:22):
data trecuta am gresit
Date:
14 Jul 2020, 16:00
Question's name:
clarifricare de documentatie
Question:
explicati-ne va rog cerinta pt.8 anuntului de participare ? Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani conform IPO14 - Minimum 4 000 000 MDL care criteriu a stat la baza acestei cerinta daca licitatia data constitiu 15.13% din bugetul acestei licitatie ??
Answer (15 Jul 2020, 08:23):
Buna ziua..anuntul de participare nu era indeplinit de mine, il corectez si incep procedura din nou sau corectez greseala
Date:
14 Jul 2020, 16:03
Question's name:
clarifricare de documentatie
Question:
explicati-ne va rog cerinta pt.11 anuntului de participare ? Recomandări la contractile prezentate pentru demonstarea lucrărilor similar executate în ultimii 3 ani (min. 5 recomandări) de ce anume 5 recomadari ? adica o scrisoare de la un beneficiar lucrare de 20-30 milioane de lei nu ar fi suficient ? rog sa argumentati aceasta pozitie !
Answer (17 Jul 2020, 13:16):
Buna ziua..am modificat anuntul de participare in care am stipulat ca e necesar doar o recomandare
Date:
14 Jul 2020, 16:10
Question's name:
clarifricare de documentatie
Question:
explicati-ne va rog cerinta pt.28-29 anuntului de participare...ISO 14001 - Sistem de management de mediu si ISO 9001 - Sistem de management al calităţii . ------------- rog sa argumentati necestitatea acestor documente !!? prin urmare in caietul de sarcini nu pot fi indetificate lucrari de o complexitatea majorata de grea pentru a cere aceste documente, in plus Hotarirea Ministerului Finantelor spune ca participantii pot prezenta cit certificatul ISO 9001 cit si Manualul Calitatii astfel este dubios faptul excluderii din documentatie a MANUALULUI CALITATII .
Answer (15 Jul 2020, 08:54):
Buna ziua...MANUALUL CALITATII nu este exclus este la pct.19 din anuntul de participare
Date:
14 Jul 2020, 16:13
Question's name:
Valoarea estimată
Question:
Procedura precedentă anulată avea Valoarea estimată 726 348,50 lei fără TVA. Procedura actuala este 605 290,42. Puteți explica - de ce? În anunțul de participare valoarea estimativă tot e de 726 348,50. Rog sa explicati ce anume ati gresit si unde putem sa vedem modificarile ? rog sa nu uitati ca gestionatii bani publici, si argumtele trebuie sa fie pe masura, pentru a justifica o scadere de circa 121 mii lei
Answer (15 Jul 2020, 08:22):
Data trecuta am pus suma cu TVA 726 348,50, dar fara TVA este 605 290,42 conform devizelor de cheltuieli
Date:
14 Jul 2020, 16:20
Question's name:
clarifricare
Question:
tinem sa mentionam ca la licitatia precedenta https://achizitii.md/ro/public/tender/21025855/questions nu ati raspuns la nici o intrebare ! care este motivul ? sau sunt criterii descreminatorii pentru ofertanti >?
Answer (15 Jul 2020, 08:27):
Nu sunt criterii discriminatorii pur si simplu participam pentru prima data la tender si nu stiam ca trebuie sa accesez link-ul..
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.