1
Enquiry period
with 08.07.2020 08:19
to 23.07.2020 12:00
2
Bidding period
with 23.07.2020 12:00
to 18.08.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 515 500 MDL
Period of clarifications: 8 Jul 2020, 8:19 - 23 Jul 2020, 12:00
Submission of proposals: 23 Jul 2020, 12:00 - 18 Aug 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
8 Jul 2020, 8:19
Estimated value (without VAT)
4 515 500 MDL
Achizitii.md ID
21025838
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 Sep 2020 03:00 - 31 May 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul R7 R14 – Drochia – Costeşti – frontiera cu România, km 0,00-29,00 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare proiectare R7 km 0-29
Bidding Documents
Anunț de participare
8.07.20 08:19
Anunt participare proiectare R7 km 0-29 engleza
Bidding Documents
Anunț de participare
8.07.20 08:19
DUAE lucrari proiectare R7 km 0-29
Bidding Documents
DUAE
8.07.20 08:19
Documente licitatie proiectare R7 km 0-29
Bidding Documents
Documente de licitație
8.07.20 08:19
FDA proiectare R7 km 0-29 engleza
Bidding Documents
FDA
8.07.20 08:19

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 4 445 103 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1594185131041 din 21.08.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1594185131041 din 18.08.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul R7 R14 – Drochia – Costeşti – frontiera cu România, km 0,00-29,00, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorii economici participanți conform documentelor de calificare au prezentat oferte care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertelor s-a constatat că operatorii economici participanţi au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini și documentelor normative în vigoare și standardelor de stat. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universinj” în sumă de 4 445 103,00 (patru milioane patru sute patruzeci și cinci mii una sută trei lei, 00 bani) fără TVA și 5 334 123,60 (cinci milioane trei sute treizeci și patru mii una sută douăzeci și trei lei, 60 bani) cu TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SA INTEXNAUCA

Normalized price: 4 493 900 MDL
Status: Cancelled
Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Simbo-Proiect

Normalized price: 4 505 191 MDL
Status: Cancelled
Reason: Vizualizarea tuturor ofertelor pentru stabilirea minimului de 3 (trei) ofertanți calificați
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications