1
Enquiry period
with 06.07.2020 15:09
to 15.07.2020 10:54
2
Bidding period
with 15.07.2020 10:54
to 22.07.2020 10:54
3
Auction
with 23.07.2020 15:00
to 23.07.2020 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 510 000 MDL
Period of clarifications: 6 Jul 2020, 15:09 - 15 Jul 2020, 10:54
Submission of proposals: 15 Jul 2020, 10:54 - 22 Jul 2020, 10:54
Auction start date: 23 Jul 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Consultanța pentru proiectul va consta într-o asistare sistematică și obiectivă a intervenției în desfășurare și a finalizării, proiectarea, implementarea și rezultatele acestuia. Scopul este de a determina relevanța și îndeplinirea obiectivelor, eficiența dezvoltării, eficacitatea, impactul și durabilitatea.
Consultanța va furniza informații credibile și utile, permițând încorporarea lecțiilor învățate în procesul de luare a deciziilor atât a destinatarilor, cât și a donatorilor. Consultanța se referă, de asemenea, la procesul de determinare a valorii sau semnificației unei activități, politici sau intervenții începând cu planificarea, în timpul implementării și la finalizarea proiectului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
6 Jul 2020, 14:25
Date modified
13 Jul 2020, 9:14
Estimated value (without VAT)
510 000 MDL
The minimum downward of the price
510 MDL
Achizitii.md ID
21025744
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Contract period
29 Jul 2020 15:06 - 31 Dec 2020 15:06
List of positions
1)
Title
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1 CPV: 79400000-8 - Business and management consultancy and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
invitatia ro_sc.semnat.pdf invitatia ro_sc.semnat.pdf
tenderNotice
invitație de participare (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o5_itt_simp_ro.pdf b8o5_itt_simp_ro.pdf
Eligibility Criteria
condiții generale (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o2_contract_simp_en_r.pdf b8o2_contract_simp_en_r.pdf
Draft contract - special conditions
model de contract ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
invitatia en_sc.semnat.pdf invitatia en_sc.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf b8o3_contractnotice_simp_en_r.pdf
Bidding Documents
anunț de contractare ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8d_annexigc_en.pdf b8d_annexigc_en.pdf
Eligibility Criteria
condiții generale ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8d_annexigc_ro.pdf b8d_annexigc_ro.pdf
Bidding Documents
condiții generale (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o2_contract_simp_ro.pdf b8o2_contract_simp_ro.pdf
Draft contract - special conditions
model de contract (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8o5_itt_simp_en_r.pdf b8o5_itt_simp_en_r.pdf
Evaluation Criteria
instrucțiuni pentru ofertanți ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09
b8o3_contractnotice_simp_ro.pdf b8o3_contractnotice_simp_ro.pdf
Bidding Documents
anunț de contractare (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
forms_tobe_submitted.zip
Bidding Documents
formulare obligatorii ce trebuie prezentate pentru procedură
6.07.20 15:09
Lot documents
b8f_annexiitorglobal_en_r.pdf
termeni de referință (traducerea neoficială)
6.07.20 15:09
b8f_annexiitorglobal_en_r.pdf
termeni de referință ( limba engleză varianta oficială)
6.07.20 15:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Rapid Link SRL

Normalized price: 496 980 MDL
Status: Winner
Reason: prețul cel mai scăzut și corspunderea tuturor cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Normalized price: 497 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1
Date:
13 Jul 2020, 09:14
Question's name:
Aferent stadiului actual al proiectului
Question:
Rugăm respectuos să precizați care este stadiul actual al proiectului COMINF/3.1/1 ?
Answer (13 Jul 2020, 10:09):
Proiectul la moment este în luna 12 de implementare din totalul de 36 luni
Servicii de consultanță pentru proiectul COMINF/3.1/1
Date:
13 Jul 2020, 09:18
Question's name:
Manager de proiect si responsabilitățile acestuia!
Question:
Conform înțelegerii noastre, Contractorul va trebui să lucreze îndeaproape atât cu Beneficiarul, cât și cu Contractantul proiectului COMINF/3.1/1 . In acest context, vă rugăm sa precizați: are Contractantul din proiectul COMINF/3.1/1 alocat un Manager de Proiect ? In caz de răspuns afirmativ, vă rugăm să precizați care sunt responsabilitățile acestuia, din perspectiva relației cu Contractorul proiectului 21025744 și cu Beneficiarul.
Answer (13 Jul 2020, 10:54):
Proiectul fiind unul complex prevede relatii de subordonare catre finantator care este reprezentat prin 2 institutii Autoritatea de Management a programului care are drept sarcina administrarea contractului de grant si Secretariatul Tehnic Comun care are drept sarcina monitorizarea si controlul implementarii proiectului COMINF/3.1/1. Din partea de administrare activitatilor interne ale proiectului mentionat in cadrul acestuia este creată echipa management a proiectului compusa din 7 membrii (Manager, Asisten, Financiar, Juridic, Achizitii, 2 Experti TIC). Echipa de proiect are in sarcina s-a managementul tuturor activitatilor planificate in aplicatia proiectului icit sa asigurea buna implementare si in termen a tuturor activitatilor si obtinerea livrabilelor planificate. Rolul consultantei in acest proiect este de a asigura o ghidare teoretica si practica in initierea, planificarea, implementarea, contolul, monitorizarea si inchiderea activităților proiectului prin aplicarea metodologiilor moderne în Managenentul proiectelor, furnizarea de documente completate pe proiect fie tip fie la solicitarea AM/STI, managementul schimbărilor, riscurilor, factorilor cointeresați, raportări, etc. Astfel, consultantul prin activitatea sa trebuie să execute toate activitățile necesare unei bune implementări a proiectului și să dubleze activitatea Echipei de management a Beneficiarului cu o singură diferență lipsa factorului decizional care rămîne în seama Beneficiarului.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications