1
Enquiry period
with 02.07.2020 09:58
to 13.07.2020 08:00
2
Bidding period
with 13.07.2020 08:00
to 20.07.2020 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 838 075 MDL
Period of clarifications: 2 Jul 2020, 9:58 - 13 Jul 2020, 8:00
Submission of proposals: 13 Jul 2020, 8:00 - 20 Jul 2020, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de instalatii electrice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
The contact person
Full name
Eleonora Saran
Contact phone
022584478
Purchase data
Date created
2 Jul 2020, 9:54
Date modified
10 Jul 2020, 8:50
Estimated value (without VAT)
1 838 075 MDL
Achizitii.md ID
21025537
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Contract period
22 Jul 2020 08:00 - 31 Dec 2020 08:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de instalatii electrice CPV: 45300000-0 - Building installation work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
tenderNotice
6.07.20 16:58
documentatie.semnat.pdf documentatie.semnat.pdf
Bidding Documents
6.07.20 16:58
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Technical Specifications
6.07.20 16:58
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
8.07.20 17:08
1 fatarilor.semnat.pdf 1 fatarilor.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 dimo.semnat.pdf 1 dimo.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 iasului.semnat.pdf 1 iasului.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 hotinului.semnat.pdf 1 hotinului.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 podgorenilor.semnat.pdf 1 podgorenilor.semnat.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50
1 stefan voda.pdf 1 stefan voda.pdf
billOfQuantity
10.07.20 08:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

”Compania Electrică”

Normalized price: 1 141 368,97 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Primăriei orasului Durlesti nr. 11/08 din 11 august 2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor cererii ofertelor de pret nr. ocds-b3wdp1-MD-1593672862157 din 20.07.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de iluminat stradal din str. Podgorenilor, str. Fatarilor, str. Iasului, str. Dimo, str-la Stefan Voda, str. Hotinului pina la numarul 39 , din oraşul Durleşti, mun. Chişinău REPETAT, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ. Oferta propusă cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.A. ,,Compania Electrica”, în sumă de 1 141 368,97 MDL fără TVA. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Ţinând cont de cele menţionate, în conformitate cu legislaţia în vigoare din Republica Moldova, grupul de lucru prin unanimitate de voturi a hotărât adjudecarea lucrărilor de iluminat stradal din str. Podgorenilor, str. Fatarilor, str. Iasului, str. Dimo, str-la Stefan Voda, str. Hotinului pina la numarul 39 , din oraşul Durleşti, mun. Chişinău REPETAT, operatorului economic S.A. ,,Compania Electrica”. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 12 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.C."NetSistem" S.R.L.

Normalized price: 1 184 172,37 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

FCI "Capital" SRL

Normalized price: 1 195 716,85 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

AGT-Construct SRL

Normalized price: 1 294 383,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

SRL Zepto

Normalized price: 1 395 530,34 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications