1
Enquiry period
with 01.07.2020 09:37
to 11.07.2020 08:57
2
Bidding period
with 11.07.2020 08:57
to 18.07.2020 08:57
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 540 000 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2020, 9:37 - 11 Jul 2020, 8:57
Submission of proposals: 11 Jul 2020, 8:57 - 18 Jul 2020, 8:57

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a salii sportive mici la IPLT "Mihail Kogălniceanu"
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Miron Costin 3
Web site
---
The contact person
Full name
Ecaterina Gasnas
Contact phone
79279927
Purchase data
Date created
1 Jul 2020, 9:37
Date modified
9 Jul 2020, 8:57
Achizitii.md ID
21025472
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
1.07.20 09:37
duae .doc
Bidding Documents
DUAE
4.07.20 22:28
anunt participare sala sport.pdf anunt participare sala sport.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
9.07.20 08:57
documentatia standard s.sport cop kogilniceanu.pdf documentatia standard s.sport cop kogilniceanu.pdf
Bidding Documents
Docunentatia standard
9.07.20 08:57
Date:
6 Jul 2020, 10:22
Question's name:
Caet de sarcini.
Question:
Buna ziua. Spuneti va rog la punctul 38, ce grosime trebue sa fie la linoleum pentru sala sportiva?
Answer (6 Jul 2020, 16:55):
Linoleumul pentru sala de sport la pardoseli antibacterian cu grosimea de 6 mm cu prezentarea Certificat de conformitate.
Date:
7 Jul 2020, 10:10
Question's name:
documentatia
Question:
Garantia de buna executie in pct. 15 scrie 5% transfer la cont iar mai jos scrie pct. a) emisa de banca b) transfer la cont c) alte forme , intrebarea este se accepta si garantia de buna executie, si ca retineri succesive din platile lunare
Answer (8 Jul 2020, 13:11):
Garantia de buna executie a contractului (pentru câștigator) constituie 5 % din valoarea contractului si urmează de a fi depusă la contul instituţiei la momentul semnării contractului, în caz contrar contractual va fi adjudecat următorului agent economic calificat.
Date:
7 Jul 2020, 11:42
Question's name:
Documente la oferta, Anunt de participare.
Question:
Care sunt corect termenii de executarte a lucrarilor solicitati: 15.07.2020-15.08.2020.sau 2 luni de zile lucrătoare din data înregistrării contractului? Verificati si corectati va rog in Anuntul de participare si in Documentatia standart.
Answer (8 Jul 2020, 18:11):
Executarea lucrarilor in decurs de 1 luni de zile din data înregistrării contractului
Date:
8 Jul 2020, 13:43
Question's name:
Documentatia standart
Question:
In Documentatia standart in punctul 7,subpunctul 7.2 scrie ca Garantia de buna executie 0%; Unde e corect si corectati.
Answer (8 Jul 2020, 18:15):
p.7.2 Suma Garanţiei de bună execuţie (se stabileşte procentual din preţul contractului adjudecat)-5 %. p.7.3 Garanţia de bună execuţie a contractului constituie 5%
Date:
10 Jul 2020, 09:57
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua, Va rugam sa plasati pe portal rechizitele bancare pentru a avea posibilitatea de a transfera garantia bancara de 1%.
Answer (10 Jul 2020, 16:38):
Scrisoare de garanție bancară, 1% se va prezenta conform Formularul F3.2, emis de Banca Comercială ce deserveşte contul curent al companiei D.voastră.
Date:
10 Jul 2020, 11:59
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua, publicati va rog rechizitele bancare pentru a putea face transferul garantiei bancare de 1%.
Answer (10 Jul 2020, 16:38):
Scrisoare de garanție bancară, 1% se va prezenta conform Formularul F3.2, emis de Banca Comercială ce deserveşte contul curent al companiei D.voastră.
Date:
10 Jul 2020, 12:08
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Termen de executie de 30 zile nu este un termen rezonabil din punct de vedere tehnilogic! In caiet de sarcini solicitati sapa cu grosime de 6 cm si nivelir care se executa numai pe suprafete uscate! Solicitati si linoleum sportiv care tot de asambleaza pe suprafete uscate! Consultati specialisti in domeniu
Answer (10 Jul 2020, 16:58):
Conform documentatiei standard p.4.5 Termenul de executare : 1 luni de zile lucrătoare din data înregistrării contractului. Avind saptamina de lucru de 5 zile lucratoare acest termen cuprinde calendaristic 1,5 luni - termen cu conditii climaterice rezonabile pentru indeplinirea acestor tipuri de lucrari. Am solicitat declarație privind personalul de specialitate și/sau a experților propuși pentru implimentarea contractului. In acest scop solicitam de a fi incadrat personal calificat si in numar maxim ce vor indeplini aceste lucrari in termen.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.