Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
26.06.2020 16:36
to 30.06.2020 17:00
to 30.06.2020 17:00
2
Bidding period
with
30.06.2020 17:00
to 09.07.2020 17:00
to 09.07.2020 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 350 000 MDL
Period of clarifications:
26 Jun 2020, 16:36 - 30 Jun 2020, 17:00
Submission of proposals:
30 Jun 2020, 17:00 - 9 Jul 2020, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția skateparcului în Parcul Central din mun. Ungheni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Jun 2020, 16:18
Date modified
29 Jun 2020, 11:46
Achizitii.md ID
21025315
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Construcția skateparcului din Parcul Central din mun. Ungheni
Budget: 1350000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Documentația standard construcția skateparc REPETAT
Bidding Documents
Documentația standard Word
26.06.20 16:36
Date:
29 Jun 2020, 11:46
Question's name:
Skateparc
Question:
Buna ziua, in caietul de sarcini se cere Garantia Bancara, care in doc. standart este in valoare de 2%, unde sunt rechizitele bancare? pe ce cont transferam?
Answer (29 Jun 2020, 13:03):
Bună ziua, ne cerem scuze a fost o omitere din partea autorității contractante. Anexăm datele bancare:
Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Ungheni
Denumirea Băncii: Trezoreria Regională Centru
Codul fiscal: 1007601001787
Contul de decontare: 226606
Contul trezorerial: MD17TRPCDH518410A00742AA
Contul bancar: TREZMD2X
Trezoreria regională: Centru
Date:
30 Jun 2020, 15:45
Question's name:
Skateparc
Question:
Buna ziua, nu este indicat termenul garantiei de buna executie. Multumim
Answer (30 Jun 2020, 16:24):
Bună ziua, conform legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, art. 68, alin. 8 - Garanția de bună execuție se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Respectiv, termenul garanției de bună execuție corespunde cu termenul de executare a lucrării solicitat - 31 octombrie 2020.
Date:
30 Jun 2020, 16:30
Question's name:
Skateparc
Question:
M-am referit la termenul in care antreprenorul poarta raspundere pentru calitatea lucrarilor executate
Answer (30 Jun 2020, 16:48):
Perioada de garanţie pentru lucrările prevăzute este de 5 ani
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK