Status Cancelled
Estimated value without VAT 422 850 MDL
Period of clarifications: 22 Jun 2020, 16:15 - 30 Jul 2020, 10:00
Submission of proposals: 30 Jul 2020, 10:00 - 7 Aug 2020, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reconstrucția iluminării stradale din or. Cricova, mun. Chișinău (str-le: Chișinăului, Gh. Titov, I. Ciorescu, Al. Mateevici, Veteranilor)

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform Art. 71 alin. (1) din Legea nr. 131/2015
Date of cancellation
13 Jul 2020, 12:05
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Vartic
Contact phone
022/430290
Purchase data
Date created
22 Jun 2020, 16:15
Date modified
13 Jul 2020, 12:05
Achizitii.md ID
21025094
CPV
45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradală
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
22 Jun 2020, 16:19
Question's name:
Minim ani de experienta specific in exercitarea lucrarilor similare 5 ani
Question:
Potrivit pct. 16 „Criterii de experienţă în cazul achiziţiei de lucrări” din Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 176 din 02.10.2018, demonstrarea nivelului minim de experienţă se efectuează prin prezentarea „contractelor de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesulverbal de recepție la terminarea lucrărilor”.
Answer (23 Jun 2020, 08:35):
Care este întrebarea?
Date:
22 Jun 2020, 16:20
Question's name:
Minim ani de experienta specific in exercitarea lucrarilor similare 5 ani
Question:
„Criterii de experienţă în cazul achiziţiei de lucrări” din Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 176 din 02.10.2018, ofertantul va dispune de un nivel minim de experiență pentru a se califica cerințelor de îndeplinire a contractului: a. executarea în ultimii 5 ani cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor; sau b. valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract. In acest sens, susținem că, pe de o parte, o astfel de cerinţe nu au suport legal, iar pe de altă parte, aceastea au avea drept efect limitarea participării operatorilor economici la procedura de achiziţie publică în cauză.
Answer (23 Jun 2020, 08:35):
Care este întrebarea?
Date:
24 Jun 2020, 09:38
Question's name:
Răspuns (23 iun 2020, 08:35):
Question:
Intrebarea este ca pct.14 din anunt contravine Legii 131 privind achizitiile publice si Documentaţiei standard pentru realizarea achiziţiilor de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 176 din 02.10.2018. Eliminati aceasta cerinta sau vom fi nevoiti sa contestam documentatia de atribuire.
Answer (24 Jun 2020, 15:04):
Cerința stipulată la pct. 14 (14) din anunțul de participare, impusă ca obligatorie de către AC are la bază prevederile art. 22 alin (3) din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice.
Date:
10 Jul 2020, 11:54
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua ! Anexati va rog Caracteristicile corpurilor de iluminat!
Answer (13 Jul 2020, 12:04):
Bună ziua! Această procedură va fi publicată repetat în timpul apropiat împreună cu caracteristicile solicitate de Dvs.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.