Select the type of procedure
21025063
1
Enquiry period
with
22.06.2020 12:58
to 10.07.2020 12:00
to 10.07.2020 12:00
2
Bidding period
with
10.07.2020 12:00
to 31.07.2020 10:00
to 31.07.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 165 000 MDL
Period of clarifications:
22 Jun 2020, 12:58 - 10 Jul 2020, 12:00
Submission of proposals:
10 Jul 2020, 12:00 - 31 Jul 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație și extindere a drumului R2 Chişinău – Bender – Tiraspol – M5 (tronson Chișinău - Anenii Noi), km 18,40-36,37
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jun 2020, 12:41
Date modified
23 Jun 2020, 10:03
Achizitii.md ID
21025063
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
23 Jun 2020, 10:03
Question's name:
Termen de executare
Question:
Potrivit pct. 11 din anuntul de participare si pct. 4.5 din fisa de date a achizitiei, termenul de executare ar fi de 11 luni calendaristice. In acelasi timp, conform pct. 2.2 din contractul-model expus in documentatia (standard) de atribuire, termenul de executare ar fi de 12 luni calendaristice. Totusi care e termenul corect?
Answer (23 Jun 2020, 10:14):
Corect este termenul de 11 luni inclusiv perioada de timp necesară pentru verificare. Contractul este model
Date:
25 Jun 2020, 12:17
Question's name:
Structura ofertei financiare
Question:
Oferta financiara va consta doar din formularul F3.1 sau inclusiv si devizul de cheltuieli?
Answer (25 Jun 2020, 12:57):
F3.1 și devizul de cheltuieli cu indicarea tuturor lucrărilor conform caietului de sarcini
Date:
6 Jul 2020, 17:17
Question's name:
Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului
Question:
Potrivit pct. 7.2 din fișa de date a achiziției, garanția de bună execuţie a contractului va constitui 10% din valoarea contractului adjudecat cu termenul de valabilitate 30 (treizeci) zile după termenul limită de execuție. Considerăm că este o cerință restrictivă și exagerată, în condițiile în care, situația financiară în întreprinderile din toate sectoarele economiei naționale (inclusiv cele de proiectare) s-a agravat substanțial din cauza COVID-19. Astfel, se propune să fie examinată, din punct de vedere al fezabilității, cât și circumstanțelor de fapt, oportunitatea modificării acestui cuantum din 10% în 5%, în vederea respectării principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice, prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/2015, în special lit. c) [asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice], lit. h) [tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici] și i) [proporţionalitate].
Answer (7 Jul 2020, 13:09):
Garanția de bună execuţie a contractului a fost stabilită în mărime de 10% din valoarea contractului adjudecat cu termenul de valabilitate 30 (treizeci) zile după termenul limită de execuție, pentru a asigura autoritatea contractantă de execuția în termen și conform cerințelor normativelor tehnice, a documentației de proiect și deviz. Conform prevederilor Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 68 (12), cuantumul garanției de bună execuție a contractului, nu trebuie să depășească 15% din valoarea de deviz a contractului, din care considerente nu sunt încălcate prevederile legale.
Date:
9 Jul 2020, 10:00
Question's name:
Garanţie de bună execuţie
Question:
Buna ziua. Solicitam modificarea cuantumului in 5% pentru a asigura participarea pe scara larga a operatorilor economici la prezenta licitatie.
Answer (9 Jul 2020, 10:30):
Conform prevederilor Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 68 (12), cuantumul garanției de bună execuție a contractului, nu trebuie să depășească 15% din valoarea de deviz a contractului. Pentru procedura de achiziție menționată s-a stabilit 10% din valoarea contractului adjudecat cu termenul de valabilitate 30 (treizeci) zile după termenul limită de execuție, pentru a asigura autoritatea contractantă de execuția în termen și conform cerințelor normativelor tehnice, a documentației de proiect și deviz, din care considerente nu sunt încălcate prevederile legale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK