1
Enquiry period
with 17.06.2020 09:25
to 27.06.2020 11:00
2
Bidding period
with 27.06.2020 11:00
to 08.07.2020 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 328 350 MDL
Period of clarifications: 17 Jun 2020, 9:25 - 27 Jun 2020, 11:00
Submission of proposals: 27 Jun 2020, 11:00 - 8 Jul 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 3 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, Decebal 1
Web site
---
The contact person
Full name
Caraus Ion
Contact phone
37368994846
Purchase data
Date created
17 Jun 2020, 9:25
Date modified
17 Jun 2020, 17:49
Achizitii.md ID
21024655
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formularul f3.5.docx
Bidding Documents
Formularul DECLARAŢIE de neîncadrare în siatuațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
17.06.20 09:25
formularul f3.1.docx
Bidding Documents
Formularul Ofertei
17.06.20 09:25
formularul f3.12.docx
Bidding Documents
Formular DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
17.06.20 09:25
formularul f3.14.docx
Bidding Documents
Formular INFORMAŢII PRIVIND ASOCIEREA în vederea participării la procedura de adjudecare a executării obiectivului de investiție
17.06.20 09:25
formularul f3.11.docx
Bidding Documents
Formular DECLARAŢIE privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului
17.06.20 09:25
formularul nr.1.pdf formularul nr.1.pdf
Technical Specifications
Formularul Nr.1 Anexă la caietul de sarcini.Lista cu cantitatile de lucrari Nr. 13.2
17.06.20 09:25
formularul f3.10.docx
Bidding Documents
Formular DECLARAȚIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATEÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE
17.06.20 09:25
formularul f3.7.docx
Bidding Documents
FORMULAR INFORMATIV DESPRE OFERTANT
17.06.20 09:25
formularul f3.15.docx
Bidding Documents
Formular INSPECŢIA DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
17.06.20 09:25
formularul f3.6.docx
Bidding Documents
Formularul DECLARAŢIE privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
17.06.20 09:25
formularul f3.8.docx
Bidding Documents
Formular DECLARAŢIE privind obligaţiile contractuale faţă de alţi beneficiari
17.06.20 09:25
formularul f3.2.docx
Bidding Documents
Formularul Scrisorii garanției bancare
17.06.20 09:25
formularul f3.3.docx
Bidding Documents
Formularul Graficului executării lucrărilor
17.06.20 09:25
formularul f3.9.docx
Bidding Documents
Formular EXPERIENŢĂ SIMILARĂ
17.06.20 09:25
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
Anunțul de participare la licitație.
17.06.20 13:16
duae.doc
Bidding Documents
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
17.06.20 13:58
documentatia_standard_lucrari.doc
Technical Specifications
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări
17.06.20 17:49
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.