1
Enquiry period
with 16.06.2020 07:52
to 21.06.2020 11:00
2
Bidding period
with 21.06.2020 11:00
to 24.06.2020 11:00
3
Auction
with 25.06.2020 14:00
to 25.06.2020 15:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 665 000 MDL
Period of clarifications: 16 Jun 2020, 7:52 - 21 Jun 2020, 11:00
Submission of proposals: 21 Jun 2020, 11:00 - 24 Jun 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

procurare Mobilier Școlar

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD5316, MOLDOVA, Cahul, s.Colibaşi, str.Libertatii 200
Web site
---
The contact person
Full name
Grigorita Ana
Contact phone
029962210
Purchase data
Date created
16 Jun 2020, 7:52
Date modified
18 Jun 2020, 7:50
Achizitii.md ID
21024563
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Mobilier
Budget: 150000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Mobilier Școlar
Budget: 429650.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
16.06.20 07:52
documentatia_standard mobilier.doc
Bidding Documents
Documentația standard
18.06.20 07:50
anexa_imagini.xlsx
Bidding Documents
Anexa imagini pentru mobilier
18.06.20 07:50
anunt mobilier 2020.docx
Bidding Documents
Anunț de participare
18.06.20 07:50
Date:
16 Jun 2020, 08:54
Question's name:
Fotografii și schite
Question:
Bună ziua! Vă rugăm sa atasati fotografii la mobilierul solicitat. Multumim.
Answer (16 Jun 2020, 14:45):
bine 0 sa va trimitem fotografi
Date:
17 Jun 2020, 07:58
Question's name:
garanția pentru ofertă și garanţia de bună execuţie
Question:
Bună ziua! În documentatia standard aceste două tipuri de garantii constituie 0%, pe cînd în anuntul de participare este indicat pentru garanția pentru ofertă - 1% din valoarea ofertei fara TVA (emisa de o banca comerciala), iar pentru Garantia de buna executie (5% din pretul contractului adjudecat). Solicităm să faceti corectări, fiindcă informatia din aceste două documente (documentatia standard și anuntul de participare) trebuie să fie identică.
Answer (18 Jun 2020, 07:55):
Buna dimineata, au fost schimbate documentele care necesitau corectari !
Date:
17 Jun 2020, 08:48
Question's name:
termenul de livrare
Question:
În documentatia standard termenul de livrare indicat este de in timp de trei zile de lacomanda beneficiarului, conform necesitatilor reale, ceea ce nu corespunde cu informatia din anuntul de participare: livrarea se va efectua gratuit de către vînzător în termen de 60 de zile după semnarea contractului, la Autoritatea Contractantă. Vă rugăm să faceti corectări. Multumim.
Answer (18 Jun 2020, 07:55):
Buna dimineata, au fost schimbate documentele care necesitau corectari
Date:
18 Jun 2020, 16:19
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Bună ziua! La pozitia 4.5 din lotul 4 Mobilier scolar solicitati ca banca școlara sa fie pentru 1 persoană, dar în specificațiile tehnici indicati dimensiunile pu banca școlara pentru 2 persoane. Solicităm să faceti corectări. Multumim.
Answer (19 Jun 2020, 08:35):
buna ziua dar am facut schimbasri la specificatia tehnica
Date:
19 Jun 2020, 16:36
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Bună ziua! Spuneti Vă rog care totuși este termenul de livrare 60 de zile (punctul 11 din anuntul de participare) sau 30 de zile de la comanda beneficiarului (documentatia standard pagina 23)? Ajustati Vă rog informatia din documentatia standard si anuntul de participare. Trebuie sa fie acelasi termen în ambele documente. Multumim
Answer (20 Jun 2020, 06:58):
Buna ziua termenul de livrare este 30 zile ca in documentatia standard
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.