1
Enquiry period
with 12.06.2020 19:00
to 26.06.2020 12:57
2
Bidding period
with 26.06.2020 12:57
to 02.07.2020 03:57
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 500 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2020, 19:00 - 26 Jun 2020, 12:57
Submission of proposals: 26 Jun 2020, 12:57 - 2 Jul 2020, 3:57

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată, în repetare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
12 Jun 2020, 19:00
Date modified
15 Jun 2020, 15:44
Achizitii.md ID
21024465
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
lista cantitati de lucrari pe etape.docx
billOfQuantity
12.06.20 19:00
duae cantina.doc
Technical Specifications
12.06.20 19:00
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
15.06.20 14:15
anunt_participare bloc alim. bg.1.signed.pdf anunt_participare bloc alim. bg.1.signed.pdf
tenderNotice
15.06.20 14:15
Date:
15 Jun 2020, 15:44
Question's name:
Clarificari
Question:
De ce a fost anulata procedura din 10 iunie?
Answer (15 Jun 2020, 16:06):
Procedura de achiziție publică din data de 10 iunie, a fost anulată în temeiul prevederilor, pct.150, (subpct.1) din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 care prevede că ,,Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în cazul în care nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite”.
Date:
17 Jun 2020, 09:57
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 1, poz.53 -Matarea golurilor in pereti, cu ancoraj chimic HILTI sau analog, dupa instalatii sau consolidari- indicați vă rog care materiale se exclud și care includ (cu ce consum). Mulțumim anticipat.
Answer (17 Jun 2020, 16:23):
Materialul ,,Ipsos pentru construcții tip A”, se înlocuiește cu ,,Ancoraj chimic”. Norma de Consum se păstrează.
Date:
17 Jun 2020, 11:08
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2, poz.30 și 31 se repetă.
Answer (17 Jun 2020, 16:44):
Poziția 31 este inclusă din greșeală.
Date:
18 Jun 2020, 10:49
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, specificati diametrul poz. 108, devizul 2-1-3 ?
Answer (18 Jun 2020, 12:19):
Diametrul la ,,Автоматический воздухоотводчик” din poziția nr.108, este de 1/2”.
Date:
18 Jun 2020, 13:59
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.42 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Answer (18 Jun 2020, 15:59):
Poz.42 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
Date:
18 Jun 2020, 14:14
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.42 și 54 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Answer (18 Jun 2020, 16:06):
Poz.42 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
Date:
18 Jun 2020, 14:19
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.55 S=237.2 m2 x 1.98 kg/m2 = 237.2 kg ?
Answer (18 Jun 2020, 15:50):
Calculul realizat este corect.
Date:
19 Jun 2020, 14:26
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz. 54 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Answer (19 Jun 2020, 14:33):
La poz. 54 este prevăzută montarea soclului, respectiv nu se necesită corniere.
Date:
22 Jun 2020, 13:20
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. 1) Aceeasi intrebare referitor la Compartimentul 1 (SA) Faza 1, poz 67, se schimba norma din 1,15 in 1,3? si va rog grosimea si/sau parametrii tiglei. 2) Aceeasi referitor la Compartimentul 1 (SA) Faza 2, poz 47.streasina... resursa scinduri geluite (m3) se schimba in Lambriuri cu norma 1,000 m2 ?
Answer (22 Jun 2020, 13:53):
1) Norma de consum 1.15 se înlocuiește cu 1.3. Grosimea țiglei  va fi de 0,45mm, inclusiv straturile de protectie din polimer. 2) Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
Date:
23 Jun 2020, 16:50
Question's name:
Garanţia de bună execuţie a contractului
Question:
Buna ziua Conform Hotărârei de Guvern nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ce prevede: Art.161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament Art.160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui: 1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi; 2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale. Rugam sa modificati cerinta in caietul de sarcini conform Hotărârei de Guvern nr. 669 din 27.05.2016. Multumim anticipat.
Answer (24 Jun 2020, 12:57):
Potrivit punctelor 160 şi 161 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită prin reţineri succesive, ,,dacă părţile convin”. Totodată, conform pct.157 din acelaşi Regulament, la achiziţia publică de lucrări, autoritatea contractantă va cere ofertantului să depună în timpul încheierii contractului o asigurare a executării lui sub formă de garanţie. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. De aceea, reieșind din complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate şi necesitatea diminuării riscurilor aferente, Grupul de lucru pentru achiziții a decis solicitarea garanţiei pentru buna execuţie a contractului în forma şi condiţiile stipulate în documentaţia de atribuire a prezentei proceduri.
Date:
23 Jun 2020, 16:58
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2, poz.30 și 31 se repetă. DVS a-ti raspuns ca pozitia este inclusa din greseala, concretiza-ti va rog sa o includem si noi sau nu?
Answer (24 Jun 2020, 12:57):
Reieșind din faptul că poziția 31 se repetă, nu este necesar de fi inclusă repetat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.