1
Enquiry period
with 10.06.2020 12:30
to 22.06.2020 12:00
2
Bidding period
with 22.06.2020 12:00
to 03.07.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 9 979 000 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2020, 12:30 - 22 Jun 2020, 12:00
Submission of proposals: 22 Jun 2020, 12:00 - 3 Jul 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
11 Jun 2020, 14:50
Estimated value (without VAT)
9 979 000 MDL
Achizitii.md ID
21024266
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
10 Jul 2020 03:00 - 2 Nov 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raioanele Căușeni, Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documente licitatie lucrări asfalt Căușeni Ștefan Vodă
Bidding Documents
Documente de licitație
10.06.20 12:30
DUAE asfalt Căușeni Ștefan Vodă
Bidding Documents
DUAE
10.06.20 12:30
Anunt de participare lucrari asfalt Căușeni Ștefan Vodă
Bidding Documents
Anunț de participare
10.06.20 12:30
06-22.2481
Bidding Documents
Clarificări
11.06.20 14:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 8 412 096,04 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1591774394350 din 10.07.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1591774394350 din 03.07.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raioanele Căușeni, Ștefan Vodă, vă comunicăm următoarele: În rezultatul evaluării ofertelor, grupul de lucru a solicitat clarificări operatorului economic S.C,,Dromas-Cons,,S.R.L. în baza demersului nr. 06-22/3038 din 08.07.2020, referitor la prezentarea dovezilor argumentate din punct de vedere economic, tehnic ale preţului anormal de scăzut prezentat în ofertă. Documentele au fost prezentate în termenii stabiliți, conținînd informația de rigoare. Procedura de achiziții este repetată din considerente că licitația publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1589178921009 din 03.06.2020 a fost anulată, din motiv că numărul de ofertanţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decât numărul minim prevăzut pentru această procedură. Conform clasamentului cel mai mic preț a fost propus de operatorul economic S.C,,Dromas-Cons,,S.R.L. în sumă de 8 412 096,04 (opt milioane patru sute douăsprezece mii nouăzeci și șase lei, 04 bani) fără TVA și 10 094 515,24 (zece milioane nouăzeci și patru mii cinci sute cincisprezece lei) inclusiv TVA. În urma evaluării s-a constatat că oferta opertorul economic calificat corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi tehnică rutieră specializată care urmează a fi antrenată la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic calificat a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul cîştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Trans Invest Group

Normalized price: 8 533 270,13 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

STACI GRUP

Normalized price: 8 956 964,26 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications