1
Enquiry period
with 09.06.2020 14:25
to 19.06.2020 13:30
2
Bidding period
with 19.06.2020 13:30
to 16.07.2020 03:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 15 000 MDL
Period of clarifications: 9 Jun 2020, 14:25 - 19 Jun 2020, 13:30
Submission of proposals: 19 Jun 2020, 13:30 - 16 Jul 2020, 3:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Pantofi de paradă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana MAGLA
Contact phone
022-250-934
Purchase data
Date created
9 Jun 2020, 10:11
Date modified
17 Jun 2020, 13:30
Estimated value (without VAT)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21024158
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Contract period
27 Jul 2020 13:32 - 31 Dec 2020 14:13
List of positions
1)
Title
4.1 Pantofi de paradă din piele lăcuită. Pantofii sunt confecționați din piele lăcuită de culoare neagră și sunt constituiți din două ansambluri: superior și inferior. Ansamblul superior este format din două subansambluri: exterior și interior. Subansamblul exterior este alcătuit din căpută și carâmb. Înălțimea carâmbului este de 65 mm. Subansamblul interior este executat din piele naturală. Ansamblul inferior este format din trei subansambluri: exterior, interior și intermediar. Subansamblul interior este format din branț și întăritură de branț. Subansamblul intermediar se constituie din glenc, bombeu și ștaif. Ansamblul inferior se îmbină cu ansamblul superior prin lipire. Încheierea pantofilor se realizează cu șireturi. CPV: 18400000-3 - Special clothing and accessories
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure
documentatie standard.docx
Bidding Documents
9.06.20 14:25
anunț de participare.docx
Bidding Documents
9.06.20 14:25
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
9.06.20 14:25
duae.docx
Bidding Documents
9.06.20 14:25
anexa la anunț de participare modificat.docx
Bidding Documents
17.06.20 13:30
anexa la anunț de participare modificat.signed.pdf anexa la anunț de participare modificat.signed.pdf
Bidding Documents
17.06.20 13:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Izvorul Cucului

Normalized price: 11 725 MDL
Status: Winner
Reason: conform documentației de atribuire
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL Tiras

Normalized price: 12 000 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

ICS CRISTINA MOLD-ROM SIMPEX

Normalized price: 15 625 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications