Status Cancelled
Estimated value without VAT 600 000 MDL
Period of clarifications: 1 Jun 2020, 16:28 - 11 Jun 2020, 10:05
Submission of proposals: 11 Jun 2020, 10:05 - 14 Jun 2020, 10:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ascensor cu Instalare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. (2), lit. b) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice
Date of cancellation
30 Jun 2020, 10:03
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.S.Lazo nr.7
Web site
---
The contact person
Full name
Cerî Ana
Contact phone
022237811
E-mail
Purchase data
Date created
1 Jun 2020, 16:28
Date modified
30 Jun 2020, 10:03
Achizitii.md ID
21023871
CPV
42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Ascensor cu Instalare
Budget: 600000.0 MDL
Cancelled
Date:
5 Jun 2020, 13:50
Question's name:
Garanţia pentru ofertă
Question:
Buna ziua. Poate fi garanţia pentru ofertă transferată la contul autorităţii contractante? p. 21.2 din Documentaţia Standard prevede aşa forma de garanţie, dar FDA 3.2 - nu.
Answer (5 Jun 2020, 15:15):
Buna ziua, ne cerem scuze pentru erori, actele au fost modificate, le puteti descarca din nou.
Date:
5 Jun 2020, 16:25
Question's name:
Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național
Question:
Din cauza întroducerii în lista de documente necesare Certificatului privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național după orele 15-00 03 iunie, este imposibil de obţinut acest certificat pînă la 09 iunie (termen de eliberare - 2 zile lucrătoare, 08 iunie - zi liberă). Cerem să primiţi ofertele fără acest certificat. El va fi prezentat imediat după primirea de la IFS.
Answer (9 Jun 2020, 10:05):
Buna ziua, grupul de lucru a stabilit prelungirea termenului de depunere a ofertelor, dat fiind faptul ca s-au suprapus cu zilele de odihna.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.