1
Enquiry period
with 28.05.2020 16:38
to 08.06.2020 11:00
2
Bidding period
with 08.06.2020 11:00
to 17.06.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 958 000 MDL
Period of clarifications: 28 May 2020, 16:38 - 8 Jun 2020, 11:00
Submission of proposals: 8 Jun 2020, 11:00 - 17 Jun 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

-În cazul loturilor nr. 1-10, livrarea va avea loc la depozitul autorității contractante or. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP – Franco destinație vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor 01.07.2020-31.12.2020, condițiile de livrare se vor stabili de comun acord;
-În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni, conform Listei pacienților, care se prezintă până la data de 10 a lunii curente de către medicul ftiziopneumolog și graficului aprobat de părți privind procurarea și distribuirea tichetelor alimentare. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.
-Operatorii economici la solicitarea Autorității Contractante să prezinte mostre în termen de o zi. La finalizarea în SIARSAP concursului, operatorul economic să prezinte oferta și specificația de preț corespunzător sumei finale propuse. Certificatele solicitate de către Autoritatea Contractantă se prezintă pentru fiecare lot în parte. În caz de necesitate la solicitarea Autorității Contractante operatorii economici vor prezenta informația solicitată în termen de 3 zile.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina MĂMĂLIGĂ
Contact phone
+37367412255
Purchase data
Date created
28 May 2020, 16:38
Date modified
5 Jun 2020, 14:18
Achizitii.md ID
21023654
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standard ld prod. alim. sem ii.docx
Bidding Documents
5.06.20 14:18
fda.semnat.pdf fda.semnat.pdf
Bidding Documents
5.06.20 14:18
Date:
29 May 2020, 11:40
Question's name:
carne de pasare
Question:
congelata sau refrigerata?
Answer (29 May 2020, 13:44):
Bună ziua! Carne de pasăre refrigerată.
Date:
4 Jun 2020, 15:08
Question's name:
Lotul 5 Produse lactate
Question:
DUAE nu-l vedem in Documentele procedurii de achiziție
Answer (5 Jun 2020, 14:28):
Am publicat DUAE.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.