Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 666 666,66 MDL
Period of clarifications:
27 May 2020, 16:46 - 1 Jun 2020, 9:00
Submission of proposals:
1 Jun 2020, 9:00 - 9 Jun 2020, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Reparaţia capitală a sediului de pe str. Ia. Hîncu, 3
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Schimbarea criteriului de evaluare
Date of cancellation
29 May 2020, 16:23
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 May 2020, 16:46
Date modified
29 May 2020, 16:23
Achizitii.md ID
21023602
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Date:
28 May 2020, 15:59
Question's name:
Lotul II. Reparatia capitală a sustemei de încalzire. Documentatia de deviz (F 3,5,7).
Question:
Conform caietului de sarcini trebiue de facut 3 documentatii de deviz (1. Lucrări de demontare ( F3,5,7);
2. Lucrări de montare (F 3,5,7); 3. Nod de reglare (F 3,5,7)) sau numai o documentatie de deviz cu trei capitole. Ilumineaza-ma. Multumesc.
Answer (28 May 2020, 16:10):
La lotul II efectuaţi un deviz (F3, 5 şi 7) cu trei capitole în ordinea stipulată în caietul de sarcini.
Vă mulţumesc pentru întrebare.
Sper că v-am luminat.
Date:
29 May 2020, 15:43
Question's name:
Caietul de sarcini Lotul I
Question:
Buna ziua! Pozitia 6, indicati va rog norma pentru asteriala sau volumul de asteriala. Multumesc.
Answer (29 May 2020, 15:51):
poz. 26: norma este 0,026
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK