1
Enquiry period
with 27.05.2020 13:55
to 13.06.2020 07:40
2
Bidding period
with 13.06.2020 07:40
to 20.06.2020 07:40
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 493 000 MDL
Period of clarifications: 27 May 2020, 13:55 - 13 Jun 2020, 7:40
Submission of proposals: 13 Jun 2020, 7:40 - 20 Jun 2020, 7:40

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de Abonament și Suport pentru software ”IBM Informix Enterprise Edition”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
27 May 2020, 13:55
Date modified
5 Jun 2020, 9:53
Achizitii.md ID
21023556
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
27.05.20 13:55
duae.docx
Bidding Documents
DUAE
27.05.20 13:55
anexa nr.1.signed.pdf anexa nr.1.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 1
5.06.20 09:53
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
5.06.20 09:53
documentatia standard licitatie servicii.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
5.06.20 09:53
documentatia standard licitatie servicii.signed.pdf documentatia standard licitatie servicii.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
5.06.20 09:53
Date:
2 Jun 2020, 15:52
Question's name:
Clarificare privind data inceperii prestarii Serviciilor de Abonament și Suport
Question:
Stimati reprezentanti ai autoritatii contractante, Conform documentelor procedurii de achizitie, informatia privind data inceperii prestarii Serviciilor de Abonament și Suport arata in felul urmator "Serviciile vor fi prestate din data semnării contractului pe parcursul a 12 luni consecutive" Pentru ca nu este claritate in acest sens va rugam respectuos sa indicati expres termenul prestarii acestor servicii. Va multumim anticipat.
Answer (5 Jun 2020, 10:02):
Bună ziua! Au fost efectuate modificări în documentația de atribuire privind perioada de prestare a serviciilor. Serviciile vor fi prestate pe parcursul a 12 luni consecutive din data de 01.08.2020.
Date:
10 Jun 2020, 08:56
Question's name:
Cazier
Question:
Buna ziua, Cu care scop se colicita - "Copia cazierului judiciar al persoanei juridice, confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic" ?
Answer (11 Jun 2020, 07:40):
Bună ziua! Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor depunerea cazierului potrivit prevederilor art. 19 alin. (1), alin. (2) și alin. (3) lit. c) și lit. d) din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice. Totodată, operatorii economici participanți la procedura de achiziție sunt obligați să completeze formularul standard al Documentul Unic de Achiziții European (DUAE) aprobat prin Ordinul nr. 177 din 09.10.2018 al Ministerului Finanțelor, iar prevederile art. 19 al Legii prenotate sunt incluse în Partea III, litera D, compartimentul ”Motive legate de insolvență, conflicte de interese sau abateri profesionale”. DUAE ”este o declarație pe proprie răspundere care prezintă dovezi preliminare și înlocuiește certificatele eliberate de autoritățile publice sau de părți terțe. […] Ofertanții pot fi excluși din procedura de achiziții publice sau pot fi urmăriți în justiție dacă informațiile din DUAE sunt false, nedivulgate sau nu pot fi susținute prin documente justificative”. Respectiv, potrivit prevederilor art. 20, alin. (7) ”Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii” și alin. (8) ”Înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape, cînd documentele justificative sînt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi.”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.