Status Cancelled
Estimated value without VAT 29 694 MDL
Period of clarifications: 22 May 2020, 10:34 - 28 May 2020, 14:16
Submission of proposals: 28 May 2020, 14:16 - 8 Jun 2020, 14:16
Auction start date: 9 Jun 2020, 12:28

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lot 17//VP//Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
22 May 2020, 10:27
Date modified
27 May 2020, 10:47
Estimated value (without VAT)
29 694 MDL
The minimum downward of the price
296,94 MDL
Achizitii.md ID
21023274
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Contract period
20 Jun 2020 00:00 - 30 Dec 2020 00:00
List of positions
1)
Title
Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave) CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 49.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
model_anunt_.semnat.pdf model_anunt_.semnat.pdf
Bidding Documents
22.05.20 10:34
duae (2).semnat.pdf duae (2).semnat.pdf
Bidding Documents
22.05.20 10:34
duae.doc
Bidding Documents
26.05.20 14:13
model_anunt_.doc
Bidding Documents
26.05.20 14:16
The history of the auction
View auction
Lot 17//VP//Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Date:
25 May 2020, 12:19
Question's name:
Divizare
Question:
Buna ziua! Va rugam respectuos sa divizati acest lot pe 2 pozitii: -Sterilizatoare cu aer uscat si -sterilizatoare cu aburi. Tinem sa va informam ca aceasta sunt 2 tipuri de sterilizatoare cu un principiu de functionare total diferit, deci necesita etaloane diferite pentru efectuarea verificarii periodice. Cu atit mai mult preturile verificarii periodice sunt diferite in dependenta de tipul dispozitivului. Va multumim anticipat!
Answer (26 May 2020, 09:14):
Divizarea lotului la această etapă presupune anularea procedurii de achiziții. Ținînd cont de faptul că instituția are nevoie urgent de serviciile achiziționate - procedura nu va fi anulată. Ținem să menționăm că acest lot a fost achiziționat exact în acelaș format și în anii precedenți, iar obiecții din partea ofertanților nu a parvenit.
Lot 17//VP//Sterilizatoare cu aer uscat și sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Date:
26 May 2020, 14:42
Question's name:
limitarea concurentei
Question:
Prin refuzul de a diviza acest lot, dvs. limitatati concurenta si creati impedimente pentru participarea operatorilor economici. Potrivit pct. 21 subpct. 2) din Hotărârea Guvernului nr. 667 din 27.05.2016, pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, grupul de lucru este obligat să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție, în scopul asigurării concurenței și combaterii concurenței neloiale în domeniul achizițiilor publice, iar art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/15 prevede expres că unul dintre principiile fundamentale a relațiilor privind achizițiile publice este principiul concurenței, care presupune asigurarea condițiilor de manifestare a concurenței în așa fel încât orice operator economic, cu calificare și oferta corespunzătoare necesității reale a autorității, să poată participa la procedura de atribuire și să dispună de posibilitatea egală de a fi desemnat câștigător. Astfel, reieșind din prevederile legale enunțate, autoritatea contractantă prin înaintarea cerințelor trebuie să nu creeze obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurilor de achiziție publică, ci să ofere posibilitatea reală operatorilor economici care reprezintă întreprinderile mici și mijlocii să poată participa la procedura de achiziție. Art. 37 al. (9) prevede expres că specificațiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire și nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrângă concurența între operatorii economici.
Answer (26 May 2020, 16:32):
Ținem să vă informăm că, grupul de lucru, la formarea loturilor, a ținut cont de cele invocate dvs, astfel, în cea mai mare parte, fiecare lot include doar o poziție. Totodată, conform aceluiași articol, aliniatul ”(3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi.” Totodată, ținem să vă informăm că, conform Legii 131/15, art.35 - termenul de solicitare a clarificărilor s-a scurs. Articolul 35. Clarificări (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3); c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications