Select the type of procedure
Commercial procurement
21023117
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
7 500 000 MDL
Period of clarifications:
20 May 2020, 15:50 - 2 Jun 2020, 17:00
Submission of proposals:
2 Jun 2020, 17:00 - 10 Jun 2020, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 May 2020, 15:50
Date modified
15 Jun 2020, 7:58
Achizitii.md ID
21023117
MTender ID
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.
Budget: 7500000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
21 May 2020, 10:57
Question's name:
Procedura de achizitie
Question:
Buna ziua. 1) Publicati va rog caitul de sarcini. 2) Procedura data se considera repetata sau este initiata una noua?
Answer (21 May 2020, 11:07):
1. Lista cantităților de lucrări, este inclusă în Documentația standard, la CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂŢILE DE LUCRĂRI, Secțiunea 2. Pag.48. 2. Procedura se consideră una nouă.
Date:
25 May 2020, 12:23
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Publicati va rog caietul de sarcini si in format word.
Answer (25 May 2020, 14:48):
Caietul de sarcini / Lista cantităților de lucrări a fost atașat.
Date:
30 May 2020, 15:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. 1) FAZA 1, anul 2020 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA), poz 67, tigla, va rog sa indicati grosimea necesara si clarificare la coeficient, se adauga K=1,3 la norma de 1,15, sau se modifica din 1,15 in 1,3?
2) Compartimentul nr.2: Apeduct și canalizare (AC) Poz 61 si 62 (montare) nu coincide cu poz 64 si 65 respectiv (utilaj), clarificati va rog.
3) Compartimentul nr.3: Încălzire, ventilare și condiționare (IVC). Aceeasi intrebare ca la procedura anulata 3.1)Sunt pozitii la lucrari de montare si utilaj la care cantitatile nu coincid, spre exemplu poz 143 si 150 (montare) = 3 buc, cu 172 (utilaj) = 2 buc; poz 144 si 151 (montare) = 3 buc cu poz 173 (utilaj) =2 buc. 3.2) Pozitiile 134, 141, 148 (montare) aceluiasi deviz, nu se regasesc in utilaj. Va fi utilajul beneficiarului? 3.3) Daca nu este utilajul beneficiarului atunci lipsesc parametrii utilajelor solicitate. 3.4) Poz 191 aceluiasi deviz lipsesc parametrii sistemei, si la lucrari de montare nu se regaseste pozitia. Va rog sa clarificati concret cite bucati si parametri.
4) Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI) poz. 11 la lucrari de montare este indicat 2 buc., dar la poz. 66 la utilaj este indicat 1 buc. Clarificati va rog.
5) Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC) poz 3(montare) 2 buc nu coincide cu poz 40 (utilaj) - 3 buc; poz 24 (montare) 5 buc nu coincide cu poz 62 (utilaj) - 4 buc.
6) FAZA 2, anul 2021 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA) poz 47, lambriu din lemn 12.5 mm - 241.8 m2, in resurse este schinduri geluite cu norma 0.04 m3 pentru un m2, deci 214.8*0,04=9.672 m3, dar trebuie 241.8*0.0125=2.685 m3, diferenta considerabila, sau schimbam resursa cu alta norma de consum?.
Va rugam sa verificati si sa clarificati aceste puncte, dar cel mai bine sa faceti modificarile cuvenite in lista cu cantitatile de lucrari.
Answer (31 May 2020, 14:42):
Faza 1. Anul 2020.
1. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale”, poz.67. Pentru Țigla metalică se modifică norma de consum, 1,15 se modifică cu 1,3;
2. Compartimentul nr.2. ,,Apeduct și canalizare (AC)” La pozițiile 61 și 62 se iau în calcul cîte 2 buc de Contoare și Manometru, în corespundere cu pozițiile 64 și 65;
3. Compartimentul nr.3. ,,Încălzire, ventilare și condiționare (IVC)”. Lista cu cantitățile de lucrări actualizată a fost atașată pe platforma de achiziții;
4. ,,Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI)”. La poziția 11 se ia în calcul 1 buc, în corespundere cu poziția 66;
5. Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC), Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru poz 3. (montare), se ia în calcul 3 buc, în corespundere cu poz.40 (utilaj); pentru poz 24 (montare) 5 buc, pentru poz.62 (utilaj), se ia în calcul 5 buc, în corespundere cu poziția de montare;
Faza 2, anul 2021.
6. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale (SA)”. Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK